  • 1. Data: 2016-07-23 16:15:14
    Temat: Zyga i Trybski
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dajcie swe namiary -- jest forsa za TeMobilną kartę kredytową.
    Wiatrak zgłosił się jako pierwszy. W sumie mam 3 chętnych i 3 stówy.

    Ja nie mam kłopotów (nie muszę wybierać rozwiązań) a grupa spisała
    się -- nie ma nadmiaru chętnych. Jeśli byśmy osiągali taką zgodność
    na szerszym poletku, moglibyśmy za jakiś czas zbudować Pozarządową
    Organizację Roztaczającą Opiekę Nad Klientami Banków.

    Moglibyśmy bronić klientów przed bankami -- jak dziś broni obywateli Komisja Wenecka.

    [pilibyśmy wódę z szefami banków i bredzilibyśmy publicznie o pomaganiu,
    ale o rzetelnym, uczciwym, ponad wszelką i z uwzględnieniem a do tego
    głębokim i szczerym, pozbawionym znamion emocjonalności... mowa-kwiaty
    byłaby trudna do opanowania, ale wszystko dla ludzi... raz na jakiś czas
    ktoś komuś z nas dałby po tak zwanej mordzie za nasze łajdactwa... forsę
    bralibyśmy jako fundacja z różnych źródeł... a wszystko to dla dobra ludzi...]