  • 1. Data: 2018-02-02 17:00:23
    Temat: Zyxel NSA310 i problem z wybudzeniem
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam.
    Znajomemu poleciłem, zakupiłem i postawiłem serwer Zyxel NSA 310.
    Włożyłem tam dysk o wielkości 1 TB zdaje sie że Toshiby.
    Wszystko było w porządku do momentu gdy znajomy zmienił sobie router z
    poczciwego Funboxa na mocno wypasionego Asusa DSL-AC68U.
    Od tamtego momentu zaczęły się dziać cuda z dostępnościa do biblioteki
    multimediów. Objawia się to długim dostępem do np. filmów i na TV wyskakuje
    komunikat o złym formacie plików. Po resecie NAS dostęp do plików wraca i
    można sobie oglądać do woli. Nie potrafię odpowiedzieć na jego pytanie co
    może być taką przyczyną. Nie ma tam ustawionego harmonogramu wyłączania
    serwera.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? - triumfalnie spytał

  • 2. Data: 2018-02-07 22:49:08
    Temat: Re: Zyxel NSA310 i problem z wybudzeniem
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 02.02.2018 o 17:00, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Wszystko było w porządku do momentu gdy znajomy zmienił sobie router z
    > poczciwego Funboxa na mocno wypasionego Asusa DSL-AC68U.

    A zamiast resetować NAS, próbował w tym momencie zresetować (wtyczką od
    prądu) ten router?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2018-02-08 16:14:12
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Mateusz Bogusz
    naskrobał(a):

    > A zamiast resetować NAS, próbował w tym momencie zresetować (wtyczką od
    > prądu) ten router?

    Problem nie leży w routerze bo takie same efekty były przy podłączeniu NASa
    do Funboxa. Też usypiał i nie chciał się obudzić. Poza tym do innych
    urządzeń, w tym wpiętym do portu USB w Asusie dysku twardym, dostęp jest
    bezproblemowy.

    Dodam jeszcze że od wczoraj NAS zalegatory włączył u mnie w domu, będę miał
    go pod ręką to może coś wydukam z niego na zasadzie gróźb i tortur. Może
    przyzna się skubaniec.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi