  • 31. Data: 2019-01-12 09:55:25
    Temat: Re: a tak chwala LPG że tanie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.01.2019 o 09:43, Bolko pisze:

    > pierwszy z brzegu film
    >
    > https://youtu.be/_Mo7ZwOMwuo?t=347
    >
    > "o trzy centy podskoczyło koło do góry"
    >
    > minusem tego rozwiązania jest że potem opona na złom bo gumiarze
    > nie chcę się z tym bawić

    Ok - rozumiem. Rzczeywiście można tym napompować sprawną oponę, ale z
    powodów o których mówisz to bez sensu.

  • 32. Data: 2019-01-12 09:55:43
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 12 Jan 2019 00:43:22 -0800, Bolko wrote:
    > minusem tego rozwiązania jest że potem opona na złom bo gumiarze nie
    > chcę się z tym bawić

    W Smarcie miałem takie coś, wiele lat temu. Raz miałem okazję użyć, kiedy
    sąsiad mi wkręt od kg podłożył pod koło. Wkręt wykręciłem, psiknąłem
    sprayem, i zadziałało - do roboty dojechałem bez problemu, a wieczorem
    pojechałem do gumiarza. No ale faktycznie mocno marudził "i kto ma ten
    syf czyścić w środku".

    Mateusz

  • 33. Data: 2019-01-12 10:32:31
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    > pojechałem do gumiarza. No ale faktycznie mocno marudził "i kto ma ten
    > syf czyścić w środku".

    Nie ma jakiegoś dobrego rozpuszczalnika do tego który nie ruszy gumy?
    Inna sprawa że jeżdżenie z czymś takim zamiast zapasówki daje tylko
    pozorny spokój. Lepiej kupić dojazdówkę.

  • 34. Data: 2019-01-12 14:13:37
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Inna sprawa że jeżdżenie z czymś takim zamiast zapasówki daje tylko
    > pozorny spokój. Lepiej kupić dojazdówkę.

    Kiedy ostatni raz sprawdzałeś czy masz powietrze w oponie?
    Bo mi sie dwa razy zdarzyło. W tym raz w swoim samochodzie.

  • 35. Data: 2019-01-12 14:40:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2019 05:13:37 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Kiedy ostatni raz sprawdzałeś czy masz powietrze w oponie?
    > Bo mi sie dwa razy zdarzyło. W tym raz w swoim samochodzie.

    Ostatni raz mial miejce pare miesiecy temu.
    Przedostatni ... tak z 5 lat temu ale wystarczylo dopompowac powietrze
    w trasie.

    Sprawdzam cisnienie znacznie czesciej, bo jestem wyczulony.
    Oczywiscie wyczulony jestem po przypadku przeoczenia i opona na zlom
    :-)

    Tak wiec guma sie zdarza i nie zawsze spray pomoze.

    J.

  • 36. Data: 2019-01-12 15:04:04
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-11 o 17:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości grup

    > I to pozwala na 400km ?  To po co ci E55 :-)

    W trasie przy 140-150km/h w zupełności wystarcza. Owszem mogę jechac tak
    że przy 250km mi się skończy ale raptem godzinę szybciej przyjadę, a ile
    nerwów żę debile jadą lewym pasem 10km/h szybciej niż na prawym i myślą
    że wyprzedzają to mogaą mieć wszystkich w dupie.

    > Ale zbiornik toroidalny w kole ? Chyba nie, bo za duzy.
    > To czemu bez kola ?

    Tak troidalny w kole, tu wnęka jest na pełnowymiarową 18"x12" felgę a
    nie suplement koła ;)

    Lewis

  • 37. Data: 2019-01-12 21:50:42
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-01-12 o 14:13, Bolko pisze:

    > Kiedy ostatni raz sprawdzałeś czy masz powietrze w oponie?
    > Bo mi sie dwa razy zdarzyło. W tym raz w swoim samochodzie.

    Jakiś miesiąc temu jak zmieniałem koła na zimowe :)
    Ale dość często sprawdzam ciśnienie kieszonkowym miernikiem ciśnienia.
    Zazwyczaj opony dopompowuję lidlowym kompresorkiem przed wyjazdem
    załadowanym po dach autem.

  • 38. Data: 2019-01-16 14:21:22
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Jak się kupuje najtańszą instalację to tak jest, akurat przy gazie
    > opłaca się
    > instalacja z górnej półki, wtryski są wtedy duże lepsze i lepszej jakości,
    > prawie wieczne.

    To wytlumacz mi dlaczego moje najtansze wtryski Valteki (za 100zł komplet)
    przejechaly juz 200tys km? tylko raz wymienilem w nich tloczki (za 30zł).
    Ladownie sie w drogie nierozkrecalne wtryski to ladowanie sie w niepotrzebne
    koszty. Zeby nie bylo, zadnej roznicy miedzy LPG a benzyna nie odczuwam.

    Pzdr

  • 39. Data: 2019-01-16 18:51:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-16 o 14:21, miumiu pisze:

> [...]
    > koszty. Zeby nie bylo, zadnej roznicy miedzy LPG a benzyna nie odczuwam.

    Bo w zwykłym dupowozie jako tako działają. Weź samochód z turbo wrażliwy
    na jakiekolwiek odchyłki paliwa to odczujesz różnice

    Lewis