  • 1. Data: 2017-10-10 23:05:31
    Temat: abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    dla babci staruszki, która ma telefon bez netu potrzebny jest jak
    najtanszy abonament. nikt nie będzie pilnował prepaida. nie wiadomo ile
    babcia wygada. a2mobile jest jak najbardziej ok. ale lepiej byłoby
    stacjonarnie przenieść, coś podpisać w biurze....
    Możecie coś polecić?
    ToMasz

  • 2. Data: 2017-10-10 23:41:10
    Temat: Re: abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 10-10-2017 o 23:05, ToMasz pisze:
> [...]
    >babcia wygada. a2mobile jest jak najbardziej ok. ale lepiej byłoby
    >stacjonarnie przenieść, coś podpisać w biurze....

    Taniej niż 10 pln za nolimit rozmowy chyba ciężko będzie Ci znaleźć.
    W jakim sensie pilnował? Że mogą ukraść?
    Bo chyba zasilenie raz po zakupie kwotą np 1000zł i włączenie pakietu
    cyklicznego będzie raczej mniej pilnogenne niż opłacanie faktur co miesiąc.
    Nie wiem ile babcia ma lat i nie życzę jej źle ale taka kwota może jej
    wystarczyć do "końca świata".
    Jak koniecznie ma być stacjonarnie w "biurze" to podaj adres kurierowi
    do dowolnego biura i udaj się tam z babcią o wyznaczonej godzinie.
    Podpisze "coś" w "biurze" i będzie zadowolona ;)

  • 3. Data: 2017-10-11 00:28:50
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > [...] potrzebny jest jak najtanszy abonament.
    > nikt nie będzie pilnował prepaida. [...]

    Cudne... ;-> Nie sądziłem, że dożyję takiej chwili ;->

    Ale obarczać babcię comiesięcznym dryganiem na pocztę (bo raczej sama
    przelewu nie zrobi?) - to dość okrutne jest. Chyba, że to Ty będziesz ten
    abonament opłacał, ale wtedy i kwestia "pilnowania prepaida" poniekąd
    odpada, bo i tak będziesz musiał co miesiąc wykonać jakąś akcję - opłacić
    abonament lub sprawdzić i ewentualnie doładować konto. Jeden pies.

    JoteR

  • 4. Data: 2017-10-11 00:51:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Oct 2017 23:05:31 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > babcia wygada. a2mobile jest jak najbardziej ok. ale lepiej byłoby
    > stacjonarnie przenieść, coś podpisać w biurze....

    A duzo gada?
    Nju - gada malo, placi malo. Gada duzo - placi 19zl.
    Tylko jakies konto z poleceniem zaplaty.

    J.

  • 5. Data: 2017-10-11 06:53:18
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 11.10.2017 o 00:51, J.F. pisze:

    > A duzo gada?
    > Nju - gada malo, placi malo. Gada duzo - placi 19zl.
    > Tylko jakies konto z poleceniem zaplaty.

    Virgin mobile abonament, wybrać same rozmowy - 17zł za no limit.

  • 6. Data: 2017-10-11 07:18:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-10 o 23:05, ToMasz pisze:
> [...]
    > babcia wygada. a2mobile jest jak najbardziej ok. ale lepiej byłoby
    > stacjonarnie przenieść, coś podpisać w biurze....

    Warunki zupełnie absurdalne i świadczące chyba o niezrozumieniu zasady
    działania oferty ("w biurze", "tylko abonament, po nie chcę pilnować").
    No ale powodzenia w szukaniu.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-10-11 10:19:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.10.2017 o 07:18, Liwiusz pisze:

    > Warunki zupełnie absurdalne i świadczące chyba o niezrozumieniu zasady
    > działania oferty ("w biurze", "tylko abonament, po nie chcę pilnować").
    > No ale powodzenia w szukaniu.

    ło matko. grupa dyskusyjna.

    Babcia ma pod nosem tmobile, play, orange plus. se podrepta i podpisze
    umowę którą wskażę palcem. z witrulanymi już tak łatwo nie jest. ona się
    boi kurierów, akwizytorów i innych takich co łażą po mieszkaniach i coś
    chcą. (ma taką naklejkę na drzwiach - won!) słyszy tylko dzięki
    aparatowi słuchowemu (jak go chce założyć) a widzi też nie wiele, a
    telefon jest na nią, więc podpisac będzie musiała. i dla niej jest
    oczywiste że wezmę urlop i będę siedział, pił kawkę i czekał z nią na
    kuriera. No zajebista okazja żebym się dowiedział jak to przed wojną
    było. No limit rozwiązuje problemy "ile wygada" ale wygaduje ze 100
    minut, tyle że większość z rodziną w tmobile. tmobile ma abo za 30zł i
    prepadia za 25. odpada (ewentualnie jest jeszcze 90dnizadarmo, tak-tak,
    ale w salonie tmobile - nie wiedzą o istnieniu). z PILNOWANIEM PREPAIDA
    (Wyjaśniam czepialskim, którzy i tak wiedzą, ale się muszą dowalić) nie
    chodzi mi o doładowanie za 150 na rok, tylko o pamiętanie i pilnowanie
    _pakieciku_, dzięki któremu rozmawia za 6groszy, a nie za 29gr. Więc
    prepaid ze stałą (albo przewidywalną ) kwotą miesięczną (tak jak NJU)
    może być! Ale RMB z pakietami na 3 dni - już nie. Tak samo w pleyu - 6zł
    za 30 minut czy costam. wygada więcej a ja będę winny
    Jak się nic nie znajdzie to jakoś to wykombinujemy z a2 i tyle

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-10-11 10:57:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 października 2017 10:19:05 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > Babcia ma pod nosem tmobile, play, orange plus. se podrepta i podpisze

    JF wyżej pisał- NJU
    W zależności od tego ile babcia gada to zapłaci od 9zł do 19zł max
    Zorientuj się tylko czy umowę na abo w NJU w salonie orange można podpisać

  • 9. Data: 2017-10-11 11:21:52
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2017-10-11 o 10:19, ToMasz pisze:

> [...]
    > za 30 minut czy costam. wygada więcej a ja będę winny
    > Jak się nic nie znajdzie to jakoś to wykombinujemy z a2 i tyle

    W a2mobile możesz aktywować pakiet cykliczny - co miesiąc sam sobie
    "pobierze" z konta potrzebną kwotę (w przypadku samych rozmów 9,90 PLN).
    I jak babci zasilisz konto za np. 30 PLN, to przez kwartał masz temat z
    głowy, potem znowu możesz "nabić" na konto 30 PLN albo ile będziesz miał
    ochotę. A jak zapomnisz to tragedia się nie dzieje, po prostu zasilasz
    konto i znowu aktywujesz pakiet cykliczny.
    Kuriera niestety nie przeskoczysz, chcąc przenieść numer musisz podpisać
    upoważnienie i pokazać dowód osobisty.
    Tylko sprawdź w miarę możliwości zasięg, w mojej opinii jest bardzo
    nierówny.

  • 10. Data: 2017-10-11 14:44:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >JF wyżej pisał- NJU
    >W zależności od tego ile babcia gada to zapłaci od 9zł do 19zł max
    >Zorientuj się tylko czy umowę na abo w NJU w salonie orange można
    >podpisać

    Nie mozna. Nie po to nazwali sie Nju :-)
    Salonu zdaje sie w ogole nie maja.
    No chyba, ze cos sie zmienilo na lepsze.

    W dodatku czasem trzeba kod z sms autoryzacyjnego nawet przy obsludze
    przez www.

    Numer ma byc zachowany ?
    Moze sie uda wpisac inny adres dostawy.
    Nie pamietam ... ale przy przeniesieniu kurier pewnie bedzie chcial
    podpisania papierow.
    Albo zrobic wczesniej cesje na siebie ...

    W niektorych prepaidach pakiety sie samoczynnie odnawiaja, i nie jest
    to takie uciazliwe.
    Ja utrzymuje w Virgin - niestety, tu trzeba co miesiac recznie pakiet
    odnowic, a co pol roku #freemium ponownie wlaczyc.
    Jest tez oferta na abonament, ale za duzo czytania :-)

    J.