  • 11. Data: 2017-10-11 15:24:59
    Temat: Re: abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 października 2017 14:44:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie mozna. Nie po to nazwali sie Nju :-)
    Kartę nju z mikro na nano(?)kilka tygodni temu wymienili teściowi w salonie orange
    właśnie.
    Ale co do podpisania umowy na abo pewności nie ma ale warto zapytać.

  • 12. Data: 2017-10-11 15:44:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Kartę nju z mikro na nano(?)kilka tygodni temu wymienili teściowi w
    >salonie orange właśnie.
    >Ale co do podpisania umowy na abo pewności nie ma ale warto zapytać.

    Postep :-)

    ale przewidziana procedura jest taka
    http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-n
    ju-mobile

    lub przez kuriera
    http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-
    karty-sim

    do salonu Orange nie zapraszaja :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-10-11 15:53:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 października 2017 15:44:28 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > do salonu Orange nie zapraszaja :-)

    http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,wymien-ka
    rte-SIM-na-SIM-LTE

  • 14. Data: 2017-10-11 16:31:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,wymien-k
    arte-SIM-na-SIM-LTE

    A prosze, czyli nie wie prawica co czyni lewica :)

    Da sie ustalic, z jakich czasow te strony ?
    Pdf z z powyzszej niestety not found :-)

    No to pozostaje sprawdzic czy umowe mozna podpisac, bo reszte warunkow
    oferta chyba spelnia :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-10-11 18:48:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    pl...
    "ToMasz" napisał:

    >Cudne... ;-> Nie sądziłem, że dożyję takiej chwili ;->

    >Ale obarczać babcię comiesięcznym dryganiem na pocztę (bo raczej sama
    >przelewu nie zrobi?) - to dość okrutne jest.

    Zawsze moze zaplacic z rok z gory, albo i za dwa lata :)

    J.

  • 16. Data: 2017-10-11 19:12:49
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

    > Zawsze moze zaplacic z rok z gory, albo i za dwa lata :)

    W prepaidzie tak nie można? Smutne... ;->

    JoteR

  • 17. Data: 2017-10-11 20:30:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-10 o 23:05, ToMasz pisze:
    > witam
    > dla babci staruszki, która ma telefon bez netu potrzebny jest jak
    > najtanszy abonament. nikt nie będzie pilnował prepaida. nie wiadomo ile
    > babcia wygada. a2mobile jest jak najbardziej ok. ale lepiej byłoby
    > stacjonarnie przenieść, coś podpisać w biurze....
    > Możecie coś polecić?
    > ToMasz

    Kup jej prepaida, włącz rok ważności konta, pakiet cykliczny zasil i
    zapomnij na rok. Rozmowy są teraz bez limitu. Ceny wszędzie są tak
    śmiesznie niskie, że nie ma sensu rozważać, który "najtańszy z
    najtańszych", bo więcej czasu stracisz na analizy "najtańszości", niż to
    warte.

  • 18. Data: 2017-10-19 18:21:42
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 11 Oct 2017 06:24:59 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >Kartę nju z mikro na nano(?)kilka tygodni temu wymienili teściowi w salonie orange
    właśnie.

    Raczej wątpię. Ale są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom nie
    śniły ;)
    Kartę SIM od pewnego czasu można sobie "wymienić" samemu.
    http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-n
    ju-mobile;jsessionid=67149D4DAF6AE0E4DB2B08AD0419BDF
    4.sunwww106

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2017-10-19 20:05:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 października 2017 18:21:42 UTC+2 użytkownik j...@i...pl
    napisał:

    > Raczej wątpię. Ale są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom nie
    > śniły ;)

    Dałem wyżej linka ze strony nju że tak można
    Może jednak i Tobie się przyśni że tak też można.

    > Kartę SIM od pewnego czasu można sobie "wymienić" samemu.
    > http://www.njumobile.pl/oferta/wymiana-karty-sim-w-n
    ju-mobile;jsessionid=67149D4DAF6AE0E4DB2B08AD0419BDF
    4.sunwww106

    Szczególnie nietechniczny emeryt sobie z tym poradzi.
    Po prostu poszedł do salonu orange i mu wymienili

  • 20. Data: 2017-10-21 09:43:31
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > ile babcia wygada. a2mobile jest jak najbardziej ok. ale lepiej byłoby
    > stacjonarnie przenieść, coś podpisać w biurze....

    Co znowu za karkołomne tezy wymyślasz, to abonamentu trzeba pilnować.
    Chcesz staruszce na głowę ściągać nawet jakieś potencjalne kary za
    niedotrzymanie warunków umowy?