  • 21. Data: 2017-10-23 09:47:48
    Temat: Re: abo, same rozmowy, jak najtaniej, nie a2mobile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-21 o 09:43, Trybun pisze:

    > Co znowu za karkołomne tezy wymyślasz, to abonamentu trzeba pilnować.
    > Chcesz staruszce na głowę ściągać nawet jakieś potencjalne kary za
    > niedotrzymanie warunków umowy?

    Też mnie dziwią takie osoby mentalnie żyjące jeszcze na przełomie
    wieków, kiedy rzeczywiście można się było zastanawiać, czy te 30zł na
    koncie to starczy na wyjazd, czy jednak będzie się rozmawiać dłużej niż
    15 minut i lepiej załadować za stówkę.

    A teraz... wybierasz opcję, ładujesz na rok z góry i masz spokój.
    Prędzej ci w abonamencie dadzą promocję "daj piątaka", że biedną babcię
    wpędzisz w komornika, bo nikt nie zauważy - w prepaidach takich akcji
    nie odwalają.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2017-10-29 04:23:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "klaus" orjepi$3u5$...@n...news.atman.pl

    > Taniej niż 10 pln za nolimit rozmowy chyba ciężko będzie Ci znaleźć.

    Ale inni umożliwiają zdalny wgląd w stan konta -- via www itp...
    IMO a2mobile nie daje tej możliwości.

  • 23. Data: 2017-10-31 08:30:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "klaus" orjepi$3u5$...@n...news.atman.pl

    > Ale inni umożliwiają zdalny wgląd w stan konta -- via www itp...
    > IMO a2mobile nie daje tej możliwości.

    Jest aplikacja a2mobile. Nie wiem jak działa, bo nie dochodzą do mnie
    maile aktywacyjne przy rejestracji i BOK jest bezradny.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2017-10-31 12:03:58
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.10.2017 Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    napisał/a:

    > Ale inni umożliwiają zdalny wgląd w stan konta -- via www itp...
    > IMO a2mobile nie daje tej możliwości.

    Masz nieświeże dane.
    https://moje.a2mobile.pl/login?next=%2F

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.