  • 1. Data: 2013-05-25 23:14:50
    Temat: abonament bez telefonu
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Czy wobec oferty niu mobile istnieje jeszcze jakikolwiek abonament bez
    telefonu, który można komuś sprzedać?
    Patrzę na Orange i tam za 49zł mam 200 min lub smsów a dalej już
    29/20gr. Są też droższe wersje jeszcze bardziej absurdalne.
    U innych z grubsza chyba tak samo.

  • 2. Data: 2013-05-26 00:09:33
    Temat: Re: abonament bez telefonu
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-05-25 23:14, Skylla pisze:
    > Czy wobec oferty niu mobile istnieje jeszcze jakikolwiek abonament bez
    > telefonu, który można komuś sprzedać?
    Pewnie tak. Dla mnie wystarczający abonament to formuła S za 9 zł w Play.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2013-05-26 01:33:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Akarm <a...@w...pl> wrote:
    > Pewnie tak. Dla mnie wystarczający abonament to formuła S za 9 zł w Play.

    Nie za 9, a za 19, ale to już szczegół ;-)

  • 4. Data: 2013-05-26 02:07:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-05-26 01:33, Maciej Bebenek pisze:
    > Nie za 9, a za 19, ale to już szczegół ;-)

    Nie neguję że ty wolisz za 19 zł.
    Ja pisałem o tym, co dla mnie byłoby wystarczające. A wystarczy mi
    abonament za 9 zł.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2013-05-26 02:49:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 51a15265$0$1247$6...@n...neostrada.pl

    > A wystarczy mi abonament za 9 zł.

    Ile w nim dają?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-05-26 09:42:03
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 25.05.2013 23:14, Skylla pisze:
> [...]
    > Patrzę na Orange i tam za 49zł mam 200 min lub smsów a dalej już
    > 29/20gr. Są też droższe wersje jeszcze bardziej absurdalne.
    myślę że takie abonamenty się sprzedają i tak pozostanie. Są ludzie
    którzy podczas podejmowania decyzji finansowych, absolutnie nie używają
    kalkulatora. Wygląda to tak: telefon fajny, a 59zł na miesiąc przez dwa
    lata - dam radę! Tak samo będzie jeśli pacjent stwierdzi że telefonu nie
    chce i paniusia mu zaproponuje upust - łyknie.
    ToMasz

  • 7. Data: 2013-05-26 09:57:58
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

> [...]
    > przez dwa lata - dam radę! Tak samo będzie jeśli pacjent stwierdzi
    > że telefonu nie chce i paniusia mu zaproponuje upust - łyknie.

    Co prawda pytanie było o abonamenty bez telefonu, ale trudno nie przyznać Ci
    racji. To, co opisałeś, to wypisz-wymaluj moja teściowa z 2 abonamentami
    (Era, Plus) oraz prepaidem Play. I torebką pełną aparatów.

    JoteR

  • 8. Data: 2013-05-26 15:16:04
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:51a1bccb$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > lata - dam radę! Tak samo będzie jeśli pacjent stwierdzi że telefonu nie
    > chce i paniusia mu zaproponuje upust - łyknie.

    Niektórzy może i umieją liczyć ale chcą mieć abonament pewny i bez loterii
    typu: zablokują kartę czy nie, stracę numer czy nie ...
    A coraz więcej o tym piszą w sieci!
    Wolą jasny regulamin a nie ten, w którym jest tyle niejasności m.in.
    operator może zmienić sam warunki umowy z nieokreślonego na określony, żądać
    zwrotu (w przypadku wypowiedzenia przez abonenta umowy) bunusu, ulg ...
    itp... , może podnieść pewno również ceny abonamentu(skoro już nałapią dużo
    klientów), chcieć 200 zł za fakturę papierową, ustalić za połączenie z jego
    BOK 5 zł za rozmowę.... Tutaj nic nie jest wiadome i pewne do końca!!!
    Wiadomo chyba już jakim operatorze piszę?

    Pozdrawiam
    Wieslav

  • 9. Data: 2013-05-26 17:02:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 May 2013 15:16:04 +0200, wieslav napisał(a):

> [...]
    > BOK 5 zł za rozmowę.... Tutaj nic nie jest wiadome i pewne do końca!!!

    Zobacz to:
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
    n1/69477_636111636415823_329315365_n.jpg

    Umowa opiewa na taryfę sim-only, z cyro na 18 miesięcy i płatnością
    miesięczną w wysokości 29 zł.
    Czyli sekundę po podpisaniu można złożyć wypowiedzenie z datą +18 miesięcy,
    wpłacić 522 zł i przeciąć sima nożyczkami. Przy braku połączeń wypełni to
    wszystkie zobowiązania klienta wynikające z umowy
    A tu dup.. 4007 zł

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 10. Data: 2013-05-26 17:10:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 May 2013 23:14:50 +0200, Skylla napisał(a):
> [...]
    > Patrzę na Orange i tam za 49zł mam 200 min lub smsów a dalej już
    > 29/20gr. Są też droższe wersje jeszcze bardziej absurdalne.

    Nju to nowosc. Specjalnie osobno sprzedawana.
    Jeszcze troche czasu minie zanim sie wszyscy klienci zorientuja.
    Dwa miesiace, moze trzy :-)

    IMO - Orange teraz czujnie czeka co z tego wyjdzie i kombinuje nowe
    taryfy. A inni jeszcze bardziej czujnie. A skonczyc moze to sie tylko
    na trzy sposoby:
    a) nie beda oferowac abo bez telefonu,
    b) zrobia porownywalna oferte
    c) zaoferuja np 500 minut za 25 zl ..

    No chyba ze wszystko naraz :-)

    Tak czy inaczej - pewna era sie skonczyla. Co juz troche widac - teraz
    ci beda wciskac tablety, dwa tablety dla dzieci itp.

    J.