  • 11. Data: 2017-03-28 08:40:03
    Temat: Re: abs mrugajaca kontrolka yamaha fazer s2
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2017-03-27 o 23:33, Marcin N pisze:

    > Nie wiem, po co ten kpiarski ton, bo właśnie napisałeś prawdę.
    > Tylne koło potrafi pokonywać nawet 10% dłuższy dystans właśnie z tego
    > powodu, że jest napędowe i doznaje mikrouślizgów cały czas.
    Aha
    w 98KM FZ6.. oczy-wiście caly czas powerslide...
    chyba na lodzie :)

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 12. Data: 2017-03-29 16:13:02
    Temat: Re: abs mrógajaca kontrolka yamaha fazer s2
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Nie wiem, po co ten kpiarski ton, bo właśnie napisałeś prawdę.
    > Tylne koło potrafi pokonywać nawet 10% dłuższy dystans właśnie z tego
    > powodu, że jest napędowe i doznaje mikrouślizgów cały czas.

    Ale wiesz, o które "jedno z kół" chodziło, prawda?

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 13. Data: 2017-03-29 16:14:16
    Temat: Re: abs mrĂłgajaca kontrolka yamaha fazer s2
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    zafirek <piotrsolski@_nospam_wp.pl> wrote:

    > Co jest przyczyna ze tak sie dzieję

    Dyferencjał.

  • 14. Data: 2017-03-29 16:38:17
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 29.03.2017 o 16:14, Adam Wysocki pisze:

    > Dyferencjał.

    Kiedyś miałem motocykl z dyferencjałem.
    Na szczęście nie miał ABS-u

    --

    Hinek

  • 15. Data: 2017-03-29 20:01:39
    Od: zafirek <piotrsolski@_NOSPAM_wp.pl>

    Adam Wysocki napisal

    > Dyferencjał.

    w takim razie co polecasz na serwis

  • 16. Data: 2017-03-30 13:43:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-29 o 20:01, zafirek pisze:

    > w takim razie co polecasz na serwis
    >
    > --

    Ja polecam nie zadawania pytań na forum prowadzonym przez kretyna.
    Kretyn podpiął forum pod usenet a grupowicze z forumowiczów
    drą łacha.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-03-31 14:32:50
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hinek <h...@f...pl> wrote:

    > Kiedyś miałem motocykl z dyferencjałem.

    No, piszący też ma :)

    Dniepr z wozem?

    > Na szczęście nie miał ABS-u

    Czemu na szczęście?

  • 18. Data: 2017-03-31 22:47:39
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 31.03.2017 o 14:32, Adam Wysocki pisze:

    > No, piszący też ma :)
    >
    > Dniepr z wozem?

    Ano tak.

    > Czemu na szczęście?

    Bo by się lampka świeciła :)

    --

    Hinek

  • 19. Data: 2017-04-01 03:59:38
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hinek <h...@f...pl> wrote:

    > Ano tak.

    W sumie ciekawe, jak sie takie cos prowadzi... jak to wchodzi w zakrety?

    > Bo by się lampka świeciła :)

    Jak mi sie lampka swieci, to zaklejam... :)

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]
    [ a@b a=grp b=chmurka.net http://www.chmurka.net/ ]

    Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

  • 20. Data: 2017-04-02 19:03:09
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Bardzo fajnie,wszystkie ronda pałerslajdem:-)

    Tomek
    Ducati 900SS
    Ironhead Sidecar racer