  • 1. Data: 2012-06-09 18:50:25
    Temat: aktualizacja map google
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Prawdopodobnie w związku z Euro google zaktualizowało swoje mapy.
    Poznań wygląda obecnie bardzo dobrze.
    Czy znaleźliście swoje auta?

    Udało mi się znaleźć swoje auto tu:

    http://goo.gl/maps/hJS7

    zaznaczone jest tu:

    http://img6.imageshack.us/img6/1599/autoududy.jpg

    Czy jeszcze ktoś znajdzie swoje?

  • 2. Data: 2012-06-09 19:26:09
    Temat: Re: aktualizacja map google
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** megrims pisze tak:

    > zaznaczone jest tu:

    Widzę, że nie zamazałeś tablic. Już idziemy do Ciebie z gwoździami ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-06-09 19:49:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-09 19:26, PiteR pisze:

    > Widzę, że nie zamazałeś tablic. Już idziemy do Ciebie z gwoździami ;)

    Aj tam. Od 2 tygodni jeżdżę Vectrą C i bardzo mi się podoba :)

  • 4. Data: 2012-06-09 20:13:10
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-06-09 18:50, megrims pisze:
    > Prawdopodobnie w związku z Euro google zaktualizowało swoje mapy.
    Gdzie zaktualizowało tam zaktualizowało... ;-)

    > Poznań wygląda obecnie bardzo dobrze.
    > Czy znaleźliście swoje auta?
    W Poznaniu? Trochę bym się zdziwił, chociaż nie jest to niemożliwe, ale
    chyba bym wtedy natychmiast poleciał zagrać w totka. :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 5. Data: 2012-06-09 20:32:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 09 Jun 2012 18:50:25 +0200, megrims napisał(a):
    > Prawdopodobnie w związku z Euro google zaktualizowało swoje mapy.

    Mapy zaktualizowalo, ale bardzo kiepsko. Patrz AOW.

    > Poznań wygląda obecnie bardzo dobrze.
    > Czy znaleźliście swoje auta?

    Ale to zdjecia lotnicze a nie mapy.
    Te google aktualizuje czasem bez okazji.

    Mozesz sie jeszcze poszukac na street view.

    > Czy jeszcze ktoś znajdzie swoje?

    Uwazna analiza bywa bywa ciekawa ... ulice puste, gielda pusta (to o
    wczesniejszych zdjeciach z wroclawia), parkingi osiedlowe puste, parking
    pod uczelnia pusty, parking pod supermarketem pusty ... to kiedy oni te
    zdjecia zrobili ?

    J.

  • 6. Data: 2012-06-09 21:07:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-09 18:50, megrims pisze:
    > Prawdopodobnie w związku z Euro google zaktualizowało swoje mapy.

    Zdaje się, że jak zwykle.

    > Poznań wygląda obecnie bardzo dobrze.

    Mógłbyś jakoś rozjaśnić myśl swą?

    > Czy znaleźliście swoje auta?

    Nie. Znaczy niewiele się zmieniło. Jeden z pojazdów nadal
    stoi w warsztacie, kolejny rok ;)

  • 7. Data: 2012-06-09 21:09:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-09 20:32, J.F. pisze:

    > Mapy zaktualizowalo, ale bardzo kiepsko. Patrz AOW.

    Pewnie jak zwykle.

  • 8. Data: 2012-06-09 21:10:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:i7fb8x8gh60i.1g839aypwcx05.dlg@40tude.net>:

    > Mozesz sie jeszcze poszukac na street view.

    Ja swoje znalazłem, znaczy nie ja, tylko koledzy

    W czwartki, 60 dni po Wielkanocy

    --
    Tomasz Nycz

  • 9. Data: 2012-06-09 21:30:50
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-09 18:50, megrims pisze:

    > Czy jeszcze ktoś znajdzie swoje?

    Na Google Maps znalazłem swoje w Warszawie, być może nawet w dwóch
    miejscach, jedno na parkingu u mnie w pracy a drugie na parkingu u
    dziewczyny w pracy. Tyle, że tą drugą lokalizację muszę jeszcze
    zweryfikować, być może ktoś inny ma taki samochód.

    Ponadto na Google Street też znalazłem swoje auto na parkingu u mnie w
    pracy :P

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 10. Data: 2012-06-09 21:43:40
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

> [...]
    > wczesniejszych zdjeciach z wroclawia), parkingi osiedlowe puste, parking
    > pod uczelnia pusty, parking pod supermarketem pusty ... to kiedy oni te

    Jak otworzy się to samo w programie Google earth to jest "data uzyskania
    obrazu" z lewej strony u dolu. I dla Poznania jest 1 kwiecien 2011, chociaz
    raczej nie jest to prawdziwa data, tylko przyblizona, bo liscie na drzewach
    wskazuja, ze jednak to musialo byc pozniej (moze Wielkanoc 2011?).