  • 1. Data: 2014-07-24 00:16:45
    Temat: akumulator o większej pojemności ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Jest sobie urządzenie z wbudowanym pakietem akumulatorów Mi-Mh.
    To jest pakiet produkcji BTO, 7.2V 7/5A 3800mAh.

    I teraz - trzeba wymienić - ale BTO ma obecnie pakiety 4500 mAh.
    np. takie coś :
    http://www.bto.pl/B2CProdukt.aspx?id_artykulu=38702

    Czy większa pojemność może być problemem ? Jakieś niedoładowanie, albo
    niepoprawna praca układu ładującego (nie wiem na razie, co tam w środku
    siedzi) ?

  • 2. Data: 2014-07-24 08:28:16
    Temat: Re: akumulator o większej pojemności ?
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    +2000 punktów, co za idiota...

  • 3. Data: 2014-07-24 08:56:38
    Od: "ankan" <ankan(trzy)@wp.pl>

    "sundayman" wrote in message news:lqpcjv$71r$1@node1.news.atman.pl...

[...]

    Nic sie nie stanie. Jedynie musisz sie ewentualnie liczyc z nieznacznie
    dluzszym czasem ladowania.

    --
    pozdr.

  • 4. Data: 2014-07-24 09:40:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 00:16:45 +0200, sundayman napisał(a):

    > Czy większa pojemność może być problemem ?

    Spoko. Na 99% będzie działać.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2014-07-25 00:17:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-24 08:28, feldmarszałek tusk pisze:
    > +2000 punktów, co za idiota...

    dla Tuska te punkty ?

  • 6. Data: 2014-07-25 17:38:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-07-24 00:16, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Czy większa pojemność może być problemem ? Jakieś niedoładowanie, albo
    > niepoprawna praca układu ładującego (nie wiem na razie, co tam w

    Raz tylko widziałem ładowarkę z układem czasowym do ładowania.
    Jeżeli takiej nie masz, to nic im nie będzie.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2014-07-25 18:17:56
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Irokez napisał:

    > Raz tylko widziałem ładowarkę z układem czasowym do ładowania.
    > Jeżeli takiej nie masz, to nic im nie będzie.

    Nawet jeśli ma to też im nic nie będzie, najwyżej nigdy nie będą
    naładowane do swojej pojemności nominalnej a coś w okolicy nominalnej
    oryginalnego pakietu.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html