  • 1. Data: 2020-02-15 07:00:08
    Temat: alternatywa dla MS Surface Go
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Szukam takiego małego klaptopika, którego mógłbym ze sobą codziennie
    nosić. Dawno temu był to eeePC, obecnie ipad, którego z każdą
    aktualizacją trawię mniej i mniej. Surface Go zasadniczo spełnia moje
    wymagania. Trochę się wzbraniam, jako zagorzaly Linuksiarz, aby wspierać
    wiadomą firmę. Częściowo niweluje to perwersyjna przyjemność używania
    tego pod Linuksem, ale może jest jakaś zbliżona wyglądowo i
    funkcjonalnie alternatywa?

    Istotne:
    - Preferowane 10-11", absolutny maks 12"
    - RAM 4GB lub więcej
    - Wbudowany modem gsm.
    - <1kg (lepiej <0.7kg)

    Mile widziane:
    - Ekran dotykowy
    - Podświetlana klawiatura.

    Cenowo, nowy S Go jest u mnie do dostania za ekwiwalent ca 2k5zł. Model
    bez LTE, ~1k7zł. Trochę duża różnica choć wynika też z +4GB RAM i chyba
    większego SSD.

    --
    Marcin