  • 1. Data: 2015-07-07 20:27:21
    Temat: android i wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy jakis program moze zaklocic dzialanie wifi w Androidzie ?
    Albo ustawienie ?

    Bo obserwuje karygodne wrecz dzialanie wifi na samsungu Ace3,
    ping do AP potrafi miec 4s opoznienia, gubi sporo pakietow,
    inne aplikacje zachowuja sie adekwatnie.
    Rozne AP, a tak samo zle. Zblizenie do AP pomaga tylko troszeczke,
    nawet z 15 cm jest ciagle kiepsko.
    Inny samsung dziala znakomicie.
    Ten telefon zawsze byl jakis wolniejszy, ale mam wrazenie, ze teraz
    sie popsulo jeszcze bardziej.
    Wylaczenie nie pomaga.

    Wylaczone automatyczne zmienianie sieci, Wifi Explorer pokazuje
    ~10-15dB mniejsza sile sygnalu niz na drugim telefonie - ale to moze
    byc zludne.

    Aaa, widze - predkosc polaczenia jest znacznie mniejsza niz na innych.
    Ale tego chyba nie daje sie ustawic ?

    No i czasem wyskakuje "polaczenie jest niestabilne".

  • 2. Data: 2015-07-07 21:34:44
    Temat: Re: android i wifi
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    naskrobał(a):

    Trefna karta WiFi?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może

  • 3. Data: 2015-07-08 00:14:42
    Temat: Re: andrSMROD i wiofijole
    Od: teleSRAJnia neoPRLowska <p...@c...pl>

    J. wrote:
    > Bo obserwuje *karygodne* wrecz dzialanie

    do pudla (za kraty) teleGOWNO,..
    co nie wiesz gdzie sa smietniki?

    <->-> http://tr.im/QDSVK <-<->

  • 4. Data: 2015-07-08 01:35:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " ...:::WISKOLER:::..." 19so0fpmutmjz.zy197lkscayz$....@4...net

    > Trefna karta WiFi?

    Albo tylko ;) uszkodzona antena? IMO raczej karta.
    IMO nawet -40dB względem telefonu
    przystawionego do APka daje doskonałą łączność.
    IMO reklamować -- jeśli dostatecznie nowy.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-07-08 08:07:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Jul 2015 01:35:10 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > " ...:::WISKOLER:::..." 19so0fpmutmjz.zy197lkscayz$....@4...net

    > Albo tylko ;) uszkodzona antena? IMO raczej karta.

    Jaka karta, o telefonie mowa, kto tam karte wifi widzial ?

    J.

  • 6. Data: 2015-07-08 08:46:56
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    naskrobał(a):

    > Jaka karta, o telefonie mowa, kto tam karte wifi widzial ?

    Pisząc "karta WiFi" miałem na myśli moduł/element odpowiedzialny za obsługę
    nadajnika i odbiornika. Tak trudno to zrozumieć?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz uciekając przed Gestapo wbiegł na dach. Noga mi się jednak

  • 7. Data: 2015-07-08 09:52:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał w wiadomości grup
    .net...
    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.

    >Pisząc "karta WiFi" miałem na myśli moduł/element odpowiedzialny za
    >obsługę
    >nadajnika i odbiornika. Tak trudno to zrozumieć?

    To chyba czesc glownego procesora obecnie.
    Antena ... brzmi mozliwie.

    Ale najpierw chcialbym wykluczyc sprawy sorfwareowe..

    J.

  • 8. Data: 2015-07-08 12:06:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 559cd6d4$0$2198$6...@n...neostrada.pl

    > To chyba czesc glownego procesora obecnie.

    Karta oddzielna, na śledziu ;) może popsuć
    się a zintegrowana w SOCu nie może?

    > Antena ... brzmi mozliwie.

    > Ale najpierw chcialbym wykluczyc sprawy sorfwareowe..

    IMO odpada. Możesz zrestartować wszystko, aby
    upewnić się. W serwisie zapewne od tego rozpoczną... :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-07-08 17:32:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Jul 2015 09:52:42 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > To chyba czesc glownego procesora obecnie.
    > Antena ... brzmi mozliwie.
    > Ale najpierw chcialbym wykluczyc sprawy sorfwareowe..

    Sprawdź sprężny będące punkatmi styku między padem pcb a antena
    naklejoną na tylnej ściance obudowy.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-07-09 17:26:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Wed, 8 Jul 2015 09:52:42 +0200, "J.F."

    >Sprawdź sprężny będące punkatmi styku między padem pcb a antena
    >naklejoną na tylnej ściance obudowy.

    W tym telefonie nic takiego nie ma.

    J.