  • 1. Data: 2017-11-08 18:40:07
    Temat: android - uruchomianie wybranych aplikacji mimo blokady
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Czy jest jakiś sposób, który by pozwalał na to, żeby na ekranie blokady
    wyświetlić kilka wybranych aplikacji (albo kontaktów do dzwonienia),
    które można by uruchamiać BEZ odblokowywania urządzenia?
    Tak jak działa np. aplikacja kamery. Po wyjściu z takiej aplikacji
    wracałoby się do ekranu blokady.

    Wszystkie rozwiązania, które przetestowałem pozwalają najwyżej
    na wyświetlenie skrótów do aplikacji na ekranie blokady, ale
    żeby je uruchomić i tak trzeba odblokować telefon.

    System - Android 7.1

  • 2. Data: 2017-11-09 12:57:39
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 08.11.2017 o 18:40, Michał pisze:
> [...]
    > na wyświetlenie skrótów do aplikacji na ekranie blokady, ale
    > żeby je uruchomić i tak trzeba odblokować telefon.

    W jakim sensie "działa aplikacja kamery"?
    Ja mam taki telefon, on ma na stronie blokady dwa guziczki aplikacji na
    dole, domyślnie tam jest 'telefon' i 'kamera', ale i tak nic nie działa
    bez odblokowania.

    MJ

  • 3. Data: 2017-11-09 13:39:08
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > Ja mam taki telefon, on ma na stronie blokady dwa guziczki aplikacji na
    > dole, domyślnie tam jest 'telefon' i 'kamera', ale i tak nic nie działa

    Próbowałeś przesunąć "guziczek" z kamerą?

  • 4. Data: 2017-11-10 00:02:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-11-09 o 13:39, Uncle Pete pisze:

    > Próbowałeś przesunąć "guziczek" z kamerą?

    A faktycznie, jak kamerę przesunąć, to działa. Ale słuchawka już nie.

    Po co są dwa guziczki, jak tylko jedna aplikacja z tym działa? :)

    Inna sprawa, że ja ekranu blokady praktycznie nie widuję (*), więc
    przydatność tego i tak przyzerowa.

    (*) Normalnie ekran jest wygaszony (ewentualnie z zegarem czy co tam na
    wygaszaczu widać) a rozpoznanie odcisku palca od razu odblokowuje
    telefon i mam dostępne pełne funkcje. Muszę specjalnie kliknąć przycisk
    innym palcem, żeby się ekran blokady w ogóle pokazał...

    MJ

  • 5. Data: 2017-11-10 18:23:51
    Od: Michał <n...@n...pl>

    On 10.11.2017 00:02, Michal Jankowski wrote:
> [...]
    > telefon i mam dostępne pełne funkcje. Muszę specjalnie kliknąć przycisk
    > innym palcem, żeby się ekran blokady w ogóle pokazał...

    Na telefonie z czytnikiem linii papilarnych użyteczność może i jest
    zerowa, ale wiele telefonów nie ma takiego czytnika.

  • 6. Data: 2017-11-10 22:46:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Słuchajcie, włożyłem telefon do pokrowca z kwadratowym okienkiem, i
    szok: nie tylko wyświetlacz dostosowuje się do okienka, nie tylko ten
    guziczek kamery widać w okienku, nie tylko można robić zdjęcia bez
    otwierania klapki, ale te zdjęcia też się robią kwadratowe!

    MJ

  • 7. Data: 2017-11-11 13:07:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Nov 2017 22:46:35 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
> [...]
    > guziczek kamery widać w okienku, nie tylko można robić zdjęcia bez
    > otwierania klapki, ale te zdjęcia też się robią kwadratowe!

    Ale to pewnie jakis firmowy pokrowiec, z firmowym okienkiem i firmowe
    oprogramowanie do tego dostosowane.

    Samsung tez ma swoje "flip cover", telefon sie dostosuje, ale ...
    zamkniecie tej klapki sygnalizowane jest magnesem, ktory w niej
    schowany.
    No i ... kompas nie dziala.

    J.

  • 8. Data: 2017-11-12 16:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

> [...]
    > telefon i mam dostępne pełne funkcje. Muszę specjalnie kliknąć przycisk
    > innym palcem, żeby się ekran blokady w ogóle pokazał...

    Masz czytnik palca na przednim panelu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 9. Data: 2017-11-13 12:09:20
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-08 o 18:40, Michał pisze:
> [...]
    > na wyświetlenie skrótów do aplikacji na ekranie blokady, ale
    > żeby je uruchomić i tak trzeba odblokować telefon.

    A ta "aplikacja kamery"  nie odblokowuje automatycznie ekranu? Dziwne.
    Sama opcja dodawania skrótów jest prosta jak ogon świni, naciskasz i
    przytrzymujesz palec na ekranie i wywołujesz tym menu kontekstowe
    następnie wybierasz dostępne opcje, np "dodaj skrót".