  • 1. Data: 2018-03-18 14:48:33
    Temat: androidowy soft do komunikacji tel-PC
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Mam smarkfona Lenovo, z programem MagicPlus, co niby ma to umożliwiać.
    Czyli wysyłanie SMS-ów, manipulowanie kontektami, archiwizację danych na
    kompie, etc. Ale to jest g***no nie program, irytuje w nim niemal
    wszystko, tak to jest topornie zrobione:
    nie można kopiować do schowka zawartości SMS-ów, ani wysłanych, ani
    odebranych, a to przecież jedna z ważniejszych potrzeb.
    I jeszcze kilka innych, wielce dziwnych "nie-umiejętności".
    Czy jest jakiś zgrabny program, po naszemu (Pl), do PC + Androida (5.1.1)?

  • 2. Data: 2018-03-18 20:14:22
    Temat: Re: androidowy soft do komunikacji tel-PC
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.03.2018 o 14:48, JaNus pisze:
> [...]
    > I jeszcze kilka innych, wielce dziwnych "nie-umiejętności".
    > Czy jest jakiś zgrabny program, po naszemu (Pl), do PC + Androida (5.1.1)?

    Sprawdź to:
    https://www.dobreprogramy.pl/Wygodne-sterowanie-smar
    tfonem-z-komputera-dzieki-Mobizen-Mirroring,News,867
    80.html

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-03-18 20:27:26
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-03-18 o 20:14, Czarek pisze:
    > Sprawdź to:
    > https://www.dobreprogramy.pl/Wygodne-sterowanie-smar
    tfonem-z-komputera-dzieki-Mobizen-Mirroring,News,867
    80.html

    Wygląda, że nie robi tego, na czym mi zależy: obsługi korespondencji
    SMS-owej. No, chyba że oślepłem...

  • 4. Data: 2018-03-19 22:53:13
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-03-18 o 20:27, JaNus pisze:
    tfonem-z-komputera-dzieki-Mobizen-Mirroring,News,867
    80.html

    > Wygląda, że nie robi tego, na czym mi zależy: obsługi korespondencji
    > SMS-owej. No, chyba że oślepłem...

    Spróbowałem spytać wujka Googla, podpowiedział mi kilka aplikacji,
    przejrzałem, odcedziłem, i z początku 2 wyglądały obiecująco.
    Zainstalowałem (na tel. & PC) MightyText i... kicha! Telefon wcale nie
    "rozmawia" z PC-tem, pewnie coś skaszaniłem, ale co?
    To sięgnąłem po Pushbullet, znów to samo: brak współdziałania.
    Ktoś ma doświadczenia z takim, czy podobnym programem?

  • 5. Data: 2018-03-20 20:42:50
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 2018-03-18 o 14:48, JaNus pisze:
> [...]
    > I jeszcze kilka innych, wielce dziwnych "nie-umiejętności".
    > Czy jest jakiś zgrabny program, po naszemu (Pl), do PC + Androida (5.1.1)?

    Może Ci podpasuje MyPhoneExplorer http://www.fjsoft.at/en/downloads.php
    Na komputerze instalujesz soft, na smartfonie instalujesz z GooglePlay
    klienta. Rozmawia po WiFi, BT, USB.

    --
    Roman S.

  • 6. Data: 2018-03-21 00:09:17
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-03-20 o 20:42, Roman S. pisze:

    > Może Ci podpasuje MyPhoneExplorer http://www.fjsoft.at/en/downloads.php
    > Na komputerze instalujesz soft, na smartfonie instalujesz z GooglePlay
    > klienta. Rozmawia po WiFi, BT, USB.

    Pobrałem, zainstalowałem, działa! (czego nie można powiedzieć o dwóch
    poprzednich).
    Gdy zobaczę co-i-jak, to dam głos.

  • 7. Data: 2018-03-22 13:05:50
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-03-21 o 00:09, JaNus pisze:
> [...]
    > MyPhoneExplorer http://www.fjsoft.at/en/downloads.php Na komputerze
    > instalujesz soft, na smartfonie instalujesz z GooglePlay klienta.

    No po prostu re-we-la-cja! Już na dzień dobry błysnął wielkim plusem:
    da się gu odpalić *równocześnie* uruchamiając firmware mojego Lenovo,
    robiące to samo (niby. Bo ono kiepsko to robi). A jeśli tak, co od razu
    się rzuca w oczy, to jeśli czegoś brakuje w MyPhEx-sie, albo zrobione
    jest w nim mniej wygodnie (co często jest tylko sprawą przyzwyczajenia)
    to robię to w firmowym Mobile Assistant. I nic nie muszę przełączać,
    chodzą równocześnie!

    MyPhoneExplorer robi mnóstwo, i jeszcze trochę, w dodatku jest wersja po
    polsku, a soft darmowy. Oczywiście zaraz wyślę twórcy jakąś donację,
    zasłużył!

  • 8. Data: 2018-03-23 17:38:12
    Od: "Roman S." <n...@...hate.spam>

    W dniu 2018-03-22 o 13:05, JaNus pisze: