  • 1. Data: 2006-01-28 19:57:04
    Temat: anonimowy zakup domeny
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    hej,
    chciałbym anonimowo zakupić domene .pl

    Czy jest jakakolwiek możliwość żeby to wykonać ?
    Chodzi mi o to, żeby nie było możliwości sprawdzenia w prosty sposób z
    terytorium pl kto taką domene zakupił.
    Bo z domenami .com raczej nie powinno być problemu.

    Marcin

  • 2. Data: 2006-01-28 20:19:20
    Temat: Re: anonimowy zakup domeny
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 28 Jan 2006 19:57:04 -0000, Marcin Kuczera na pl.internet.polip
    napisał(a):

    > hej,
    > chciałbym anonimowo zakupić domene .pl
    >
    > Czy jest jakakolwiek możliwość żeby to wykonać ?

    Jasne, przy rejestracji zaznacz odpowiednią opcję.

    * powyższe odnosi się do osób fizycznych rejestrujących dana domenę.

    "Kobieta jest arcydziełem wszechświata. Lessing Gothold"

  • 3. Data: 2006-01-28 21:49:12
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 28.01.2006 Marcin Kuczera <m...@p...rybnik.pl> napisa?/a:

    > chcia?bym anonimowo zakupiae domene .pl
    > Czy jest jakakolwiek mo?liwo?ae ?eby to wykonaae ?
    > Chodzi mi o to, ?eby nie by?o mo?liwo?ci sprawdzenia w prosty sposób z
    > terytorium pl kto tak? domene zakupi?.

    Jezeli kupujesz jako osoba fizyczna, to home.pl domyslnie rejestruje
    domene anonimowo.

    --
    Tomasz Trystula

  • 4. Data: 2006-01-28 22:12:14
    Od: John <m...@g...pl>

    Tomasz Trystula wrote:
    > Dnia 28.01.2006 Marcin Kuczera <m...@p...rybnik.pl> napisa?/a:

    > Jezeli kupujesz jako osoba fizyczna, to home.pl domyslnie rejestruje
    > domene anonimowo.

    Nie koniecznie
    Przy rejestracji domen w cenach promocyjnych wymagaja podania danych do
    publicznej wiadomosci

    Rafal Wiecek

  • 5. Data: 2006-01-28 22:48:19
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Jezeli kupujesz jako osoba fizyczna, to home.pl domyslnie rejestruje
    > domene anonimowo.

    fajnie,
    a jezeli bedzie ktos kto bedzie mial takie mozliwosci (taki Wasserman lub
    inny) to
    pewnie bez problemu sie dobierze do tego kto te domene wykupil bo zapewne
    gdzies te dane trzymaja - zgadza sie ?
    Czy mozna miec poprostu anonimowe konto i logowac sie przez proxy w jakims
    egzotycznym kraju co zalatwi sprawe ?

    Marcin

  • 6. Data: 2006-01-28 22:58:54
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 28.01.2006 John <m...@g...pl> napisa?/a:

    > Nie koniecznie
    > Przy rejestracji domen w cenach promocyjnych wymagaja podania danych do
    > publicznej wiadomosci

    Czyzby? Ja niedawno rejestrowalem u nich domene w cenach promocyjnych,
    jako osoba fizyczna i domyslnie we whois mialem ustawiony jakis tam
    handle, bez moich osobowych danych.

    --
    Tomasz Trystula

  • 7. Data: 2006-01-28 23:03:56
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

> [...]

    > gdzies te dane trzymaja - zgadza sie ?
    > Czy mozna miec poprostu anonimowe konto i logowac sie przez proxy w jakims

    Chyba nie do konca zrozumiales. To, ze rejestruja anonimowo oznacza, ze
    w bazie danych whois nie wyswietlaja sie Twoje dane osobowe, tylko jakis
    handle nadany przez rejestratora. I owszem, jezeli jakis organ majacy
    odpowiednie uprawnienia zwroci sie do rejestratora o ujawnienie Twoich
    danych osobowych to tenze bedzie musial takie informacje udostepnic. Nie
    wiem, w czym by Ci anonimowe konto i logowanie przez proxy pomoglo,
    jezeli i tak przy zakupie domeny musisz podac dane swojej karty
    platniczej.

    --
    Tomasz Trystula

  • 8. Data: 2006-01-28 23:20:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Trystula napisał(a):

    > Nie
    > wiem, w czym by Ci anonimowe konto i logowanie przez proxy pomoglo,
    > jezeli i tak przy zakupie domeny musisz podac dane swojej karty
    > platniczej.

    Po pierwsze, niektórzy rejestratorzy obsługują tak archaiczną formę
    płatności, jak przelew (który można zrealizować poprzez wpłatę na
    poczcie). Po drugie, są w naszym kraju (jeszcze? ;-) karty płatnicze na
    okaziciela.

    M.

  • 9. Data: 2006-01-28 23:25:40
    Od: d...@w...sobie.to

    Marcin Kuczera <m...@p...rybnik.pl> wrote:

    > Czy jest jakakolwiek mo?liwo?? ?eby to wykona? ?
    > Chodzi mi o to, ?eby nie by?o mo?liwo?ci sprawdzenia w prosty sposób z
    > terytorium pl kto tak? domene zakupi?.

    Jesli to ma byc tylko trudniej, to chyba jest pozbawione sensu. Kto bedzie chcial,
    to i tak sprawdzi.

    Jesli ma byc rzeczywiscie anonimowo... to najpierw zastanow sie co robisz.
    Jesli skutecznie zatrzesz slady, to domena w kazdej chwili moze przestac
    byc twoja i NIC z tym nie zrobisz, bo przeciez nie da sie ustalic
    czyja ona jest :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    20. Bring in potential "new" roommates from around campus. Give them

  • 10. Data: 2006-01-29 03:02:37
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    John pisze:

    > Nie koniecznie
    > Przy rejestracji domen w cenach promocyjnych wymagaja podania danych do
    > publicznej wiadomosci

    Nie.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl