  • 1. Data: 2013-04-03 14:50:31
    Temat: antena ferytowa - dzis
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    czy mozna kupic gdzies (obecnie produkowane) prety ferytowe
    odpowiednie do zaprojektowania/zbudowanie/produkcji niskoseryjnej -
    anteny ferytowej (fale dlugie/srednie)?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-04-03 15:13:30
    Temat: Re: antena ferytowa - dzis
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adresss,

    Wednesday, April 3, 2013, 2:50:31 PM, you wrote:

    > czy mozna kupic gdzies (obecnie produkowane) prety ferytowe
    > odpowiednie do zaprojektowania/zbudowanie/produkcji niskoseryjnej -
    > anteny ferytowej (fale dlugie/srednie)?

    Pręty 10/200 z materiału 4B1 ma w ofercie Contrans - szukaj
    ROD10/200-4B1.

    Mają też krótsze 10/50 ale z materiału 3F3, który jest materiałem mocy
    i raczej nadawałby się na fale długie, np. do odbiornika DCF -
    ROD10/50-3F3

    Długie pręty można ciąć tarczą diamentową - taką jak do kafelków. Da
    się tez cienką tarczą diamentową do Dremela/Proxxona/chińszczyzny.

    --
    Best regards,
    RoMan