  • 11. Data: 2018-11-23 21:47:12
    Temat: Re: antutu
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 21:09:18 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > nfc
    > usbc
    > czysty android
    > mały
    > tani

    > ????
    > żona ma i jak dla mnie jest OK
    no i bateria oczywiście

  • 12. Data: 2018-11-23 22:21:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.11.2018 o 21:09, Bolko pisze:

    > nfc
    > usbc
    > czysty android
    > mały
    > tani
    xiaomi mi5. raczej nie dostaniesz nowego, ale dostaniesz w dobrym
    stanie. ma wszystko o czym wspomniałeś, jest mały i lekki. Tylko nie
    wiem co to dla Ciebie jest czysty android. mi5 ma miui, które można
    zastąpić np lineage os

    > ????
    > żona ma i jak dla mnie jest OK

    no i tu jest pies pogrzebany. ja wogóle nie gram, ale nienawidzę czekać
    na proste operacje ani jednej zauważalnej milisekundy. o ile prawie
    każdy telefon po wyjęciu z pudełka działa jako tako (albo lepiej), to po
    pewnym okresie uzywania ta "prędkość" albo raczej responsywność maleje.
    więc ja bym radził - weź najszybszy na jaki Cię stać, dzięki temu z
    "rakiety" po paru latach używania i paru latach wyższych wymogów
    stawianych telefonom - dalej będzie działał na przyzwoitym poziomie.
    ToMasz

    PS. jak zrozumiałeś przekaz to nie czytaj historyjki.
    do niedawna miałem s4 w lepszej wersji i9506. w antutu miał wynik w
    okolicach 70 tyś. czyli jak koledzy pisali - przeciętny telefon. tylko
    wiesz co? ja go kupiłem 4-5 lat temu. Wtedy snapdragon 800 był rakietą.
    Telefon dzisiaj ciągle daje radę i sprzedałem go jako telefon - nie jako
    złom. Kolejny kupiłem ze snapdragonem 820. w antutu 13tyś punktów. znowu
    na wyrost, znowu na jak najdłuższy czas, bo już się stary robię i zmiany
    bolą. oj mocno bolą. a że nie nówka - że ktoś go macał? Pieniądze są
    bardziej wymacane. Wystarczy na allegro nie wybierać najtańszych ofert -
    a znajdzie się naprawdę dobre sprzęty. polecam mi5. ale jakbyś chciał
    koniecznie nowy z chin, to szukaj cokolwiek z letv. mieli jakiś model na
    snapie 821 za 125usd. Ja potrzebuje solidne etui, więc letv umnie odpada
    - za mało znany model, fajnych etui nie robią

  • 13. Data: 2018-11-24 08:28:59
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 22:21:04 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > xiaomi mi5. raczej nie dostaniesz nowego, ale dostaniesz w dobrym
    no i tu mam problem:
    moto Z
    bateria 2600mAh +5 mm większy nowy u chińczyka kosztuje ok 600zł
    https://www.kimovil.com/pl/lenovo-moto-z/antutu
    mi5
    używany
    bateria 3800mAh używany ta sama cena albo drożej

  • 14. Data: 2018-11-24 08:29:23
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://www.kimovil.com/pl/xiaomi-mi5-64gb/antutu

  • 15. Data: 2018-11-24 19:21:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.11.2018 o 08:29, Bolko pisze:

    > https://www.kimovil.com/pl/xiaomi-mi5-64gb/antutu

    tu masz porównanie. na dole jest "endurance rating". w uproszczeniu test
    baterii przy takim a nie innym używaniu. motorolka cieniutko....

    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8094&
    idPhone3=8776&idPhone2=6948

    ToMasz