  • 11. Data: 2024-03-31 14:41:51
    Temat: Re: aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Michał Jankowski w news:uubajo$ukv$1$michalj@news.chmurka.net
    flick.android.tn2ndLi
    > Musi być całkiem za darmo?

    ma byc.

    > Ktoś chyba jakiś koszt gdzieś ponosi...

    poczytaj na czym - finansowo - polega dzwonienie usa <--> usa, usa <-->
    canada.

    > Skype ma jakieś groszowe abonamenty na dzwonienie na landline w USA.
    > MJ

    pytanie me jest jednoznacznie sformulowane: szukam analogona app 2ndLine

  • 12. Data: 2024-03-31 14:51:22
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsB1464CFA78F1PanElektronik@127.0.0.1
    > in <news:uua3ll$ufp$1$ladida@news.chmurka.net>
    > Zainteresował mnie poroniony pomysł zainstalowania szemranej aplikacji

    w zasadzie kazda jest szemrana, poza tymi, ktore nie sa.

    > gdzie nie wiadomo kto płaci rachunek

    poczytaj o finansowaniu rozmow tel usa <--> usa, usa <--> canada.

    > i po co ktoś prywatny miałby
    > wydzwaniać po nr stacjonarnych lub nie mieć tel służbowego.

    zapewniam , ze (czesto?) dobrze jest miec wirt. ameryk nr tel, na ktory
    ludzie z calego swiata moga dzwonic/oddzwaniac ze stacjonarnych i komorek
    (nie via wifi).
    korzystalem z takiej mozliwosci przez lata: przez lata mialem amer. nr tel,
    z jakichs powodow zrezygnowalem/odinstalowalem app, a teraz i tak app nie
    dziala z pl.

    wiec szukam, czego szukam, ale nie rozmow o sensie...

  • 13. Data: 2024-03-31 15:43:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uubm8h$8ta$2$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

> [...]
    > korzystalem z takiej mozliwosci przez lata: przez lata mialem
    > amer. nr tel, z jakichs powodow zrezygnowalem/odinstalowalem app,

    wiesz jak ktoś w 2024r zapyta o części zamienne do parowozu
    to wzbudza zainteresowanie i ciekawość.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 14. Data: 2024-03-31 23:47:20
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsB14695DF9AFA6PanElektronik@127.0.0.1
    > in <news:uubm8h$8ta$2$ladida@news.chmurka.net>
    > wiesz jak ktoś w 2024r zapyta o części zamienne do parowozu
    > to wzbudza zainteresowanie i ciekawość.

    wyobraz sobie, ze jest w usa/canada jakas instytucja, z ktora kontakt tel z
    pl mozesz miec tylko na jej numery stacjo, telefony maja na biurkach.[1]
    jesli oddzwonia - a oddzwonia - to tez tylko z tych nr stacjo.
    ze swojej strony chcesz to obslugiwac przez komore, dla Ciebie ma to byc
    darmowe, ok - od Ciebie niech idzie siecia internetowa[2]
    jak to uklepac w 2024 by nie wzbudzalo zainteresowania i ciekawosci?

    bo jeszcze pare lat temu robila to app z root posta. dawala numer z puli
    ameryk, na stale, mialo sie wiec przy okazji drugi nr tele. ale z rynku
    ameryk; do Ciebie mogl dzwonic caly swiat, ale jesli chciales miec darmowe z
    tego numeru na ich stacjo w usa/canada, to trzeba bylo byc wifi.