  • 1. Data: 2019-01-03 09:36:35
    Temat: aplikacja dla ustawienia różnych "planów dźwiekowych"
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    szukam aplikacji, w ktorej można zapisać różne "plany dźwiekowe", czyli
    zapisać grupowo (np. "dzień" / "miasto" / "totalna cisza") poziomy
    dzwiekowe dla dzwonienia, powiadomień, alarmów, multimediów, etc., żeby
    potem tylko przełączać się po "planach dzwiekowych". Problem polega na tym,
    że prawie mam juz taka app:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=de.hp.
    volume&hl=pl

    - ale niestety, "nie trzyma" zapisanego wyciszania alarmów, tzn. w planie
    ustawiony jest zerowy poziom dla alarmow (i wszystkich innych dźwiekowych
    spraw), ale aplikacja "alarm" jest silniejsza, przebija się przez to
    ustawienie i dudni, jak potępiona.

    Czy zna ktoś taką aplikację, ktora skutecznie da się zaprogramować także dla
    alarmów?

  • 2. Data: 2019-01-03 11:55:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-03 o 09:36, 1634Racine pisze:
> [...]
    > przez to ustawienie i dudni, jak potępiona.
    >
    > Czy zna ktoś taką aplikację, ktora skutecznie da się zaprogramować także

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ke
    bab.Llama&hl=pl

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 3. Data: 2019-01-04 18:13:14
    Od: ianus <i...@o...pl>

    W dniu 03.01.2019 o 11:55, LordBluzg(R) pisze:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ke
    bab.Llama&hl=pl

    Świetna apka - szkoda, że martwa. Tzn. nieaktualizowana od prawie 5 lat.

    JS

  • 4. Data: 2019-01-05 11:43:01
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    LordBluzg(R) w news:5c2dea2d$0$511$65785112@news.neostrada.pl
    volume&hl=pl
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ke
    bab.Llama&hl=pl

    no niestety, aplikacja od alarmow elegancko przebija sie przez lame.
    (do licha, co jest grane...)

  • 5. Data: 2019-01-05 12:51:18
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > dzwiekowe dla dzwonienia, powiadomień, alarmów, multimediów, etc., żeby
    > potem tylko przełączać się po "planach dzwiekowych".

    Szacun.
    Czy przełączanie się po planach dźwiękowych będzie dużo łatwiejsze niż
    ogarnięcie 3 suwaków.

    Wiem... marudzę.

    Ja nie potrafię ustawić na stałe ulubionego poziomu dźwięku... ;-)
    Takie uroki tej "nowoczesności"

  • 6. Data: 2019-01-05 15:12:22
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    z w news:5c309a37$0$487$65785112@news.neostrada.pl
    > Szacun.
    > Czy przełączanie się po planach dźwiękowych będzie dużo łatwiejsze niż
    > ogarnięcie 3 suwaków.

    oczywiscie. Np. jeden skrot na ekranie dla totalnego wyciszenia
    *wszystkiego* - pac w ekran i masz total cisze, drugi skrot i pac w ekran,
    i masz znow wszystko slyszalne na poziomie, ktory sobie ustawiasz. I takich
    skrotow/planow dzwiekowych moze byc ile chcesz.
    Mam dokladnie taka aplikacje, b. wygodne, ale niestety: z ustawien dla
    totalnej ciszy "wypina" sie natywna w tel aplikacja "zegar" zawierajaca
    ustawienia alarmow, nie slucha po prostu, alarmy przebijaja sie przez
    ustalony plan dzwiekowy nawet jesli w planie jest ustawiona cisza dla
    alarmow.
    lama,ktora wlasnie mi podpowiedziano i wyprobowalem, takze wymieka.

  • 7. Data: 2019-01-05 17:35:53
    Od: z <...@...pl>

    Hmmm...

    Zależy kto jak tego smartfona używa.

    Połowa tej operacji to i tak odblokowanie ekranu.

    Chociaż może przegapiłem coś i można odblokować wzrokiem :-)

  • 8. Data: 2019-01-07 13:18:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5c309a37$0$487$6...@n...neostrada.pl

    > Czy przełączanie się po planach dźwiękowych
    > będzie dużo łatwiejsze niż ogarnięcie 3 suwaków.

    Może oni chcą czegoś takiego:

    miasto -- Beethoven
    dzień -- disco polo

    --

  • 9. Data: 2019-01-08 00:13:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-05 o 11:43, 1634Racine pisze:
> [...]
    volume&hl=pl
    bab.Llama&hl=pl

    > no niestety, aplikacja od alarmow elegancko przebija sie przez lame.

    Może masz apkę do alarmów złą. Zmień :)