  • 11. Data: 2019-05-13 23:02:16
    Temat: Re: aplikacja do smartfona jako kamerki samochodowej
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 May 2019 21:35:20 +0200, w <qbcgto$h0d$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > BArdzo super pomysł, bo nawet gówniany telefon ma lepsze "oko" niż
    > kamerka,

    Tutaj akurat się mylisz.

  • 12. Data: 2019-05-14 09:19:49
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 13.05.2019 o 23:02, r...@k...pl pisze:

    > Tutaj akurat się mylisz.

    jakiś argument? Albo ja rozwinę moją myśl. w markecie kupisz kamerę
    za99zł której przetwornik ma na oko 640 punktów lecz kamera zapisuje
    materiał jako full hd. tablice rejestracyjne ledwo da się rozpoznać. na
    allegro kupisz telefon.... sony ericson cośtam, albo galaxy cośtam,
    stary, z pękniętym ekranem za połowę tej ceny. jego filmy, bez względu
    na rozdzielczość będą lepszej jakości, będą zawierały więcej detali niż
    film z dedykowanej kamerki. Oczywiście da się znaleść parę telefon -
    kamera, gdzie kamerę kupimy wyjątkowo tanio w geatbescie płacą punktami,
    a telefon będzie miał problem z obiektywem, ale pytający chce
    wykorzystać stary telefon - do tego się odniosłem i trzymam kciuki
    ToMasz