  • 1. Data: 2020-04-03 18:43:49
    Temat: aplikacja foto dajaca nieostry drugi plan
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    widzialem takie zjawisko: mozliwosc wykonywania iphonem foto w z nieostrym
    drugim planem (prosciej: tlo w fotografii jest nieostre).
    to moze byc kwestia i aplikacji dla iphone (byla natywna), i obiektywu
    iphone. Wiecej: moze byc tak, ze to obiektyw *musi* byc szczegolny (i takim
    jest w iphone) , a dolozona aplikacja tylko pozwala na wykorzystanie tej
    jego "szczegolnosci". Ale moze nie do konca tak jest. Moze to aplikacja jest
    szczegolna i to ona tak "rysuje" obraz, niezaleznie od obiektywu...
    Ktos wie jak jest?
    Dalej:
    jesli to sprawa aplikacji - czy jest taka rowniez dla android/smartphone
    ktora pozwoli otrzymywac nieostry drugi plan w foto?

  • 2. Data: 2020-04-03 18:50:54
    Temat: Re: aplikacja foto dajaca nieostry drugi plan
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:5e8767cc$0$17341$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > jesli to sprawa aplikacji - czy jest taka rowniez dla android/smartphone
    > ktora pozwoli otrzymywac nieostry drugi plan w foto?

    sa niby jakies edytory -->
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pr
    inext.image.blur&hl=pl
    - czyli obrobka foto, zawsze strata jakosci... Tylko to mozliwe?

  • 3. Data: 2020-04-03 19:09:11
    Temat: Re: NEPTYKI...
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    1634Racine wrote:
    > ktora pozwoli otrzymywac nieostry drugi plan w foto?

    ... z ograniczonym poziomem rozwoju (tzn. NIEdorozwoju)
    nie wiedza podestawowej rzeczy, co to sa serwery szukajace!!!

    Qrwa a to co: https://bit.ly/39F2iwg i miliony innych!!!

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

  • 4. Data: 2020-04-03 19:09:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 3 Apr 2020 18:43:49 +0200, w
    <5e8767cc$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    napisał(-a):

> [...]
    > jesli to sprawa aplikacji - czy jest taka rowniez dla android/smartphone
    > ktora pozwoli otrzymywac nieostry drugi plan w foto?

    To się nazywa bokeh.
    Dla zabawy parę razy się korzysta i rezygnuje.
    Ale to chyba można dowolnym obiektywem, tylko nieco trudniej (apka składa obraz
    z dwóch). Ale głowy nie dam uciąć :)

  • 5. Data: 2020-04-03 19:18:07
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    NIEneptyki posiadaja aparaty fotograficzne z
    dlugoogniskowym obiektywem, ustawiaja ostrosc
    na wlasciwy obiekt, przy tym otwieraja przyslone
    na maksymalna ilosc swiatla (najmniejsza
    przyslona (liczbowo)), nadmiar swiatla rekompensuja
    bardzo krotkim czasem naswietlania, przy czym
    nalezy uzyc ustawienia teleobiektywowoego.

    Proste jak swinski kutasOgon

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

  • 6. Data: 2020-04-03 19:28:03
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-03 o 19:09, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > Dla zabawy parę razy się korzysta i rezygnuje.
    > Ale to chyba można dowolnym obiektywem, tylko nieco trudniej (apka składa obraz

    Przykładowo Samsung S9 korzysta z dwóch obiektywów i składa obrazy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2020-04-03 19:36:40
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    NIEneptyk ma zainstalowany np: PicArt
    lyka zdjecie, wywoluje funkcje tool,
    nastepnie tilt, zaznacza co ma byc
    ostre, zaleca jaki ma byc poziom
    nieostrosci poza obszarem tilt,
    zatwierdza..., gotowe telBarachlo
    zapisuje i co calej chujowiznie i
    ZASRYWANIU p.m.t.g a przedewszystkim
    nie robienie z siebie NEPTYKa!!!

    Pierdolone NIEDOJDY, spijacze USraelskiej
    kutasowki i wyzeracze szkopskiego gowna!!

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

  • 8. Data: 2020-04-03 21:08:44
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:nbre8fluiaa083hn5u0p4rkmvnq0ph6gi6@4ax.com
    > Fri, 3 Apr 2020 18:43:49 +0200, w
    > <5e8767cc$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine"
    > To się nazywa bokeh.
    > Dla zabawy parę razy się korzysta i rezygnuje.

    ja wiem, czy nieostry drugi plan i dalsze to zabawa..? Po prostu symulacja
    dlugiego obiektywu. Albo potrzebna,albo nie.
    Pytanie: jakiej jakosci jest ta symulacja przez app? jesli ok, mozna
    korzystac.

  • 9. Data: 2020-04-03 22:28:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.04.2020 o 18:43, 1634Racine pisze:
> [...]
    > jesli to sprawa aplikacji  - czy jest taka rowniez dla
    > android/smartphone ktora pozwoli otrzymywac nieostry drugi plan w foto?

    Aby to dobrze zrobić, telefon musi poskładać obraz z 2 obiektywów. parę
    lat temu, gdy chciałem kupić telefon bardzo mi na tym zależało.
    poprosiłem tutaj kogoś na grupie, kto właśnie kupił taki telefon o
    zrobienie takiej fotki i:
    tego typu fotka portretowa, robiona z określonej odległości, gdzie tło
    jest zawsze tam gdzie ma być, gdzie włosy na głowie mogą być nieostre -
    daje zaskakująco dobre rezultaty.
    fotka... gdzie obiekt ostry jest już dalej - np cały samochód - wygląda
    totalnie kaszaniasto. o ile drzwi są ostre, to relingi na dachu już nie.
    testy dotyczyły jakiegoś xiaomi. może inne telefony robią to lepiej -
    czekam na realne przykłady, ale nie portrety.
    google oferuje taki "myk" na prawie każdym androidzie. kierujesz
    telefon na obiekt, poruszasz telefonem tak jakby po okręgu, trzymając
    obiekt na środku ekranu, a soft poskłada to w fotkę z małą głębią
    ostrości. działa jeszcze gorzej niż na 2 obiektywach, ale pobawić za
    darmo się można

    ToMasz

  • 10. Data: 2020-04-03 22:57:27
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ToMasz w news:r6868q$t1h$1@dont-email.me
> [...]
    > środku ekranu, a soft poskłada to w fotkę z małą głębią ostrości. działa
    > jeszcze gorzej niż na 2 obiektywach, ale pobawić za darmo się można

    potestuje to: https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-ca
    mera/
    - jesli cokolwiek w ogole zadziala z moim samsungiem.
    (to oczywiscie na samsungach nie dzaiala -->
    https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/google-came
    ra-wear-os/)