  • 1. Data: 2014-05-20 08:32:54
    Temat: areo2 i pesel
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Staram się zamówić kartę Areo2 i niestety po wypełnieniu formularza
    otrzymuję komunikat o tym, że nie podałem nr PESEL. Problem w tym, że nie ma
    miejsca na podanie nr PESEL w tym formularzu.
    Formularz dostępny na stronie
    http://www.aero2.pl/Bezplatny-Internet/Zamow-karte/Z
    amow-online

    Co robię nie tak ?

  • 2. Data: 2014-05-20 09:10:08
    Temat: Re: areo2 i pesel
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia 20.05.2014 mz <l...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > otrzymuję komunikat o tym, że nie podałem nr PESEL. Problem w tym, że nie ma
    > miejsca na podanie nr PESEL w tym formularzu.

    Jak wybierzesz obywatelstwo polskie to jest.
    Jak wybierzesz inne to jest cos innego.
    Ale cos musisz wybrac.

  • 3. Data: 2014-05-20 09:15:32
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "mz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    Już nieaktualne. Po kilku(nastu) odśwież stronę zadziałało. Wrr.

  • 4. Data: 2014-05-20 09:30:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-20 08:32, mz pisze:
> [...]
    > otrzymuję komunikat o tym, że nie podałem nr PESEL. Problem w tym, że
    > nie ma miejsca na podanie nr PESEL w tym formularzu.

    PESEL podaje się w tytule przelewu.

  • 5. Data: 2014-05-20 11:15:47
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-20 08:32, mz wrote:
> [...]
    > otrzymuję komunikat o tym, że nie podałem nr PESEL. Problem w tym, że
    > nie ma miejsca na podanie nr PESEL w tym formularzu.

    u mnie podobnie, potem opłaciłem (PESEL w tytule przelewu) wyslalem
    dokumenty i.... dostalem odpowiedz, ze tylko 1 karta Aero2 przysluguje
    na jednego obywatela.

    Wypelnilem wniosek raz jeszcze - tym razem na zone, natomiast odnosnie
    samych oplat zrobilem cesje (na szczescie tak bylo mozna).

    Druga karta byla do telefonu syna.

  • 6. Data: 2014-05-21 14:58:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mz" 537af716$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    > Staram się zamówić kartę Areo2

    Po co? :) Weż sobie Dziewicę i spluń na Solorza. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-05-21 20:52:14
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Po co? :) Weż sobie Dziewicę i spluń na Solorza. :)

    a co Ty tak lobbujesz za Virgin? Coś się zmieniło u nich?

  • 8. Data: 2014-05-21 23:55:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 537cf5e0$0$2367$6...@n...neostrada.pl

    > a co Ty tak lobbujesz za Virgin? Coś się zmieniło u nich?

    Tak -- od niedawna mają bardzo dobrego klienta. :)

    -=-

    U Solorza po prostu były problemy i za jakiś czas nie byłoby nic
    poza ,,sprzętem'' kupionym pod Aero2. Tutaj (w VM) jest nadzieją
    na poszerzanie lejka. Na co mi ,,łaska'' u Solorza, na której on
    zdziera nieuczciwie krocie, skoro mogę iść do VirginM?

    Nie kupiłbym Monstera, gdyby nie Aero2. Miałbym fajnego Ace i być
    może nie miałbym uszkodzonego słuchu. Ponadto miałbym więcej czasu
    (traconego na uszy) i więcej pieniędzy (wydanych na Monstera) oraz
    mniej problemów. Dziś być może bym kupił smartfon ośmiordzeniowy
    z 2 GB RAMek -- Monster często dusi się ze swoją ,,mocą obliczeniową''.

    Bez aero2 akumulator smartfonu nie rozładowuje się ,,w oczach''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-05-22 16:34:44
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    >Tak -- od niedawna mają bardzo dobrego klienta. :)

    To "od niedawna" ma wielkie znaczenie.
    Jak tylko zorientują się z kim mają do czynienia to zaraz zaczną robić ci na
    złość
    jak 99% instytucji w tym kraju.

    JS

  • 10. Data: 2014-05-22 18:09:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ianus" 537e0b08$0$2244$6...@n...neostrada.pl

    > To "od niedawna" ma wielkie znaczenie.
    > Jak tylko zorientują się z kim mają do czynienia to zaraz zaczną robić ci na złość
    jak 99% instytucji w tym kraju.

    Wg Twojego proroctwa -- kiedy to nastąpi?
    Pytam, bo jeśli podasz konkretną datę, będziemy
    mogli sprawdzić Twoje powiązanie z tym światem.
    (i oderwanie od zaświatów zwanych rojeniami)

    Jeśli daty nie podasz (lub podasz datę typu -- rok 2123) nie
    będziemy mogli sprawdzić Twoich rewelacji. Zawsze będziesz
    mógł powiedzieć, że ów dzień nadejdzie dopiero jutro.

    Ostatecznie DTusk nie złamał obietnic przedwyborczych -- obniży
    podatki, ale dopiero ,,jutro''. Aby ,,jutro'' obniżyć, ,,dziś''
    nieco podwyższył. ;)

    Obietnica (czy przepowiednia) pozbawiona konkretnej daty
    jest bezwartościowa. Tak też jest z przepowiednią ,,niezbyt
    konkretną'' typu: 'dokładnie za pięć lat umrze ważna osoba'.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'