  • 1. Data: 2017-06-18 09:21:18
    Temat: atari stf a sygnał video
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (przepraszam za niski poziom intelektualny prezentowanego zagadnienia i
    do tego brak nawoływania do wniosków końcowych)

    jest niedziela, wszystko pozamykane - czy nie mając niczego można jakoś
    sprawdzić stary komputer atari stf czy działa?

    mam komputer i telewizor - ale ten komputer kurde generuje RGB a nie
    composite...

    jak Ktoś ma pomysł to z góry dzięki!

  • 2. Data: 2017-06-18 19:03:30
    Temat: Re: atari stf a sygnał video
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pytanie do jutra - nie ma Nikt w okolicach siedlec takiego kabelka do
    opchnięcia? ewentualnie szybka wysyłka?

  • 3. Data: 2017-06-18 19:19:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/18/2017 9:21 AM, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
    > mam komputer i telewizor - ale ten komputer kurde generuje RGB a nie
    > composite...

    Częsciowo mozna tak:

    https://en.wikipedia.org/wiki/SCART#RGB_overlays_.28
    fast_switching.29

  • 4. Data: 2017-06-24 18:18:53
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    telewizor ma dwa wejścia SCART
    co za diabeł: jak dołączam do jednego z nich to jakiś tam obraz pojawia
    się na obu kanałach (czyli zarówno po wybraniu 1 jaki i 2)?

  • 5. Data: 2017-06-25 11:51:33
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:oim3dd$3q6$1@node2.news.atman.pl...
    > telewizor ma dwa wejścia SCART
    > co za diabeł: jak dołączam do jednego z nich to jakiś tam obraz pojawia
    > się na obu kanałach (czyli zarówno po wybraniu 1 jaki i 2)?

    Może sygnał na pinie wymusza (zasadniczo - pojawienie się sygnału na pinie,
    jak np. włączam dekoder, powoduje automatyczne przełączenie telewizora na
    to wejście)? A jak zapodasz inny sygnał na dwójkę (chodzi o to, aby oba
    wejścia były aktywnie obsadzone), to jak rzecz się ma? Daje się przełączać?
    Czy na stałe masz na obu?

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.