  • 1. Data: 2017-06-18 09:21:18
    Temat: atari stf a sygnał video
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (przepraszam za niski poziom intelektualny prezentowanego zagadnienia i
    do tego brak nawoływania do wniosków końcowych)

    jest niedziela, wszystko pozamykane - czy nie mając niczego można jakoś
    sprawdzić stary komputer atari stf czy działa?

    mam komputer i telewizor - ale ten komputer kurde generuje RGB a nie
    composite...

    jak Ktoś ma pomysł to z góry dzięki!

  • 2. Data: 2017-06-18 19:03:30
    Temat: Re: atari stf a sygnał video
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pytanie do jutra - nie ma Nikt w okolicach siedlec takiego kabelka do
    opchnięcia? ewentualnie szybka wysyłka?

  • 3. Data: 2017-06-18 19:19:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/18/2017 9:21 AM, w systemie siła 'POPIS/EU wrote:
    > mam komputer i telewizor - ale ten komputer kurde generuje RGB a nie
    > composite...

    Częsciowo mozna tak:

    https://en.wikipedia.org/wiki/SCART#RGB_overlays_.28
    fast_switching.29