  • 1. Data: 2018-01-11 10:16:54
    Temat: aukcje z czech/slowacji itd ?
    Od: menu <m...@g...com>

    witam
    mozecie mi podac aukcje z samochodami z czech, slowacji itp ?
    jak patrzyłem na akcyze samochodu z niemiec (silnik powyzej 2.0) to szok...

  • 2. Data: 2018-01-11 15:11:12
    Temat: Re: aukcje z czech/slowacji itd ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "menu" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >mozecie mi podac aukcje z samochodami z czech, slowacji itp ?
    >jak patrzyłem na akcyze samochodu z niemiec (silnik powyzej 2.0) to
    >szok...

    Ale akcyza na samochody z czech jest taka sama.
    W ogole jest taka sama na wszystkie - z importu spoza UE, z krajowej
    produkcji.
    Tylko w kraju nie robimy 2.0 ..

    A czy taki szok ... niecale 20% ...

    J.

  • 3. Data: 2018-01-13 19:23:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-11 o 10:16, menu pisze:

    > mozecie mi podac aukcje z samochodami z czech, slowacji itp ?
    > jak patrzyłem na akcyze samochodu z niemiec (silnik powyzej 2.0) to szok...

    2.0 w dzisiejszych czasach to aż nadto do normalnej jazdy. Jeżeli
    koniecznie musisz mieć więcej, to te 20% akcyzy to niewiele.