  • 1. Data: 2014-09-02 18:37:30
    Temat: autko dla kobiety 50, fiat 500 albo? nie dla lansu, po miescie
    Od: k...@g...com

    no tak, powstał problem, jakie autko, ładne czy praktyczne i ekonomiczne..
    uprała sie na Fiata 500 bo ładny, wiadomo... kobieta,
    ale to autko dla lansu

    cenowo nie jest tak źle z upustami najtańsza wersja wyszłaby ok 40tys
    rzuciłem okiem na R.clio Corse toyote i inne i cos czuje ze słabo to będzie z
    kaska...

    autko miałoby robić głownie krótkie miejskie przebiegi, sporadycznie gdzieś tam jakiś
    wypadzik poza miasto do marketu, widziałem jakieś z fabryczna instalacja LPG BRC,
    tylko co teraz kupic? diesle dobre drogie jak pies

    może ktoś miał styczność w salonie i znalazł małe fajne autko dobrze wyposażane i
    tanie w użytkowaniu ?

    z góry dziekować

  • 2. Data: 2014-09-02 19:20:47
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-09-02 18:37, k...@g...com pisze:

    > z góry dziekować

    Dziękuję.

  • 3. Data: 2014-09-02 21:04:19
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    >
    > cenowo nie jest tak źle z upustami najtańsza wersja wyszłaby ok 40tys
    > rzuciłem okiem na R.clio Corse toyote i inne i cos czuje ze słabo to

    Ford Ka?
    Skladany na tej samej linii, co 500.
    500 miala byc w zamysle tania alternatywa dla Mini, a nie tanim
    miejskim jezdzidlem. Tutaj pozycjonowana jest Panda.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2014-09-03 00:04:33
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-09-02 19:04, Rafał Grzelak <s...@d...com> wrote:
> [...]

    To weź bez upustów, wtedy jest 38.

    > Ford Ka?
    > Skladany na tej samej linii, co 500.
    > 500 miala byc w zamysle tania alternatywa dla Mini, a nie tanim
    > miejskim jezdzidlem. Tutaj pozycjonowana jest Panda.

    Ale po podwyżce Panda nie ma sensu (badziewne wykonanie a cena podobna
    do lepszych modeli).

    W podobnej cenie:
    Fabia (33)
    Citigo (34)
    Punto (36)
    C1 (36)
    301 (39)
    208 (40)
    C-Elysee (41)

    Cenowo wygrywa proponowany przez Rafała Ford Ka (31).

    Ceny brałem ze stron producentów, wszystkie powinny dać się negocjować.
    Nie zakładają sprawnego silnika ;-).

  • 5. Data: 2014-09-03 08:50:55
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-02, o godz. 22:04:33
    Przyjazny <p...@n...tld.invalid> napisał(a):

    > 301 (39)
    > C-Elysee (41)

    Tych dwóch bliźniaków bym "autkiem" nie nazwał - są dłuższe prawie o
    metr od 500-tki. To raczej auta dla rodziny a nie jako małe miejskie
    toczydełko.

    > 208 (40)

    Tu mi się jeździło fajnie jak dostałem na zastępstwo. Jeździłem z
    silnikiem 1,2 i trzeba mu było dość mocno pocisnąć gaz żeby był
    dynamiczny. A wtedy palił po mieście 6,5-7l na 100km.

    Zdrówko

  • 6. Data: 2014-09-03 09:08:10
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 2 wrzesień (wtorek), gdy o godzinie 18:37
    *k...@g...com* naskrobał(a):

    > autko miałoby robić głownie krótkie miejskie przebiegi, sporadycznie gdzieś tam
    jakiś wypadzik poza miasto do marketu, widziałem jakieś z fabryczna instalacja LPG
    BRC, tylko co teraz kupic? diesle dobre drogie jak pies

    Ford Fiest - ekonomiczna, miła dla oka, idealna do miasta.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-09-03 09:07:05

  • 7. Data: 2014-09-03 18:06:33
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 września 2014 21:04:19 UTC+2 użytkownik Rafał Grzelak napisał:

> [...]
    >
    > 500 miala byc w zamysle tania alternatywa dla Mini, a nie tanim
    >
    > miejskim jezdzidlem. Tutaj pozycjonowana jest Panda.

    Ford nie ma przypadkiem gorszych silnikow jesli chodzi za zagazowanie? wiem ze
    odradzono mi fiata bo gorzej wykonany niz corsa, w kazdym badz razie pozatym ze Fiata
    ladny wygrywa Corska pod wzgledem wyposazenia

  • 8. Data: 2014-09-03 18:07:54
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 3 września 2014 00:04:33 UTC+2 użytkownik Przyjazny napisał:

    > To we� bez upust�w, wtedy jest 38.

    > Ale po podwy�ce Panda nie ma sensu (badziewne wykonanie a cena podobna
    >
    > do lepszych modeli).
    >

    > W podobnej cenie:
    >
    > Fabia (33)
    >
    > Citigo (34)
    >
    > Punto (36)
    >
    > C1 (36)
    >
    > 301 (39)
    >
    > 208 (40)
    >
    > C-Elysee (41)
    >

    > Cenowo wygrywa proponowany przez Rafa�a Ford Ka (31).

    miedzy Fordem Ka i Oplem Corsa jest spora roznica w wykonaniu ? jak sie ma do tego
    Fiat? no zobaczymy jeszcze peugota 208

  • 9. Data: 2014-09-03 18:40:15
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > miedzy Fordem Ka i Oplem Corsa jest spora roznica w wykonaniu ? jak sie ma
    > do tego Fiat? no zobaczymy jeszcze peugota 208

    Ka jest w środku większy od 500, tak twierdzi znajoma co kupiła Ka, a
    wybierała między nimi.
    wzięła titanium z klimą i podgrzewaną szybę przednią.
    no i zadowolona, do miasta w sam raz.

  • 10. Data: 2014-09-03 19:46:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    kor_nick wrote:

    > Ka jest w środku większy od 500, tak twierdzi znajoma co kupiła Ka,

    tyle, że to ten sam samochód :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?