  • 1. Data: 2018-06-18 13:30:06
    Temat: auto dla emeryta NOTE?
    Od: uciu <a...@g...com>

    Szukam jakiegoś auta dla emeryta.
    Budźet max 20k zł :-)

    Note 1,6 + LPG będzie dobrym wyborem?
    LPG wsadzimy sami :-)

    Ile takie 1,6 pociągnie na LPG?
    Co ile regulacja zaworów?
    Jak tam wygląda regulacja? (płytki?)??

    Co innego tych wymiarów i tego kształtu możecie polecic.
    Musi się wygodnie siedzieć... i musi być benzyna... :-) 1,6 minimum by uciągła
    przyczepkę :-)

    Inna opcja to sedici/sx4 1,6...

    Pozdrawiam
    uciu

  • 2. Data: 2018-06-18 17:46:44
    Temat: Re: auto dla emeryta NOTE?
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-18 o 13:30, uciu pisze:
> [...]
    >
    > Co innego tych wymiarów i tego kształtu możecie polecic.
    > Musi się wygodnie siedzieć... i musi być benzyna... :-) 1,6 minimum by uciągła

    Jesteś pewny że można samemu montować gaz?

    Co do rady to nie bardzo wiem jakie auta preferują emeryci, ale
    zaproponuję coś nie zabytkowego, w miarę taniego i dość dobrze
    wyposażone - Chevrolet Rezzo 2.0. (najlepiej z automatem). Gdyby był bez
    gazu to wymienionej cenie założysz go w warsztacie i jeszcze sporo
    zostanie na paliwo.

  • 3. Data: 2018-06-19 00:12:08
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-18 o 13:30, uciu pisze:
    > Szukam jakiegoś auta dla emeryta.
    > Budźet max 20k zł :-)

    Twizy :-)
    Smart Electric Drive :-)

  • 4. Data: 2018-06-19 05:21:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne ze mozna samemu montowac gaz, ale nie wolno.

  • 5. Data: 2018-06-19 08:50:42
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 17:43:41 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Jesteś pewny że można samemu montować gaz?

    samemu - w warsztacie, który sam sobie wybiore, do którego mam zaufanie:-)

    auto dla emeryta = wyższe auto,wygodna pozycja siedząca...jak na krześle :-) a nie na
    małysza :-)

    pozdro :-)

  • 6. Data: 2018-06-19 09:31:22
    Od: p...@g...com

    --auto dla emeryta = wyższe auto,wygodna pozycja siedząca...jak na krześle :-) a nie
    na małysza :-)

    dwa stoja pod blokiem, kierowcy w okolicach 60-70 lat wiec renome juz ma :-)

  • 7. Data: 2018-06-19 17:10:33
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 09:31:24 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --auto dla emeryta = wyższe auto,wygodna pozycja siedząca...jak na krześle :-) a
    nie na małysza :-)

    Fusion, Meriva, Modus.