  • 1. Data: 2014-10-25 10:48:41
    Temat: auto z niemiec - tablice czasowe/ubezpieczenie w polsce
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    Jakie mam opcje przyjmując że auto chcę kupić po niemieckiej stronie
    Zgorzelca i wrócić nim na kołach?
    1) tablice niemieckie na 5 dni za 150eur
    2) zarejestrowanie auta i/lub wykupienie ubezpieczenia od razu po
    polskiej stronie?
    Inaczej mówiąc: czy jest tańsza alternatywa dla tabliczki za 150euro

    Łukasz