  • 1. Data: 2011-11-11 15:54:52
    Temat: auto ze sporym przebiegiem
    Od: " Mikar" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam Hyundaia Accenta II, który miał przykre zdarzenie i chyba zakończy swój
    żywot. Trafia mi się okazja kupna tanio podobnego tylko z przebiegiem ok. 180
    tys. km. Jest książka serwisowa, z której wynika, że był regularnie
    serwisowany. Ale mam trochę obawy czy to duże ryzyko kupować z takim
    przebiegiem. Czy przy takim przebiegu można się spodziewac problemów z
    silnikiem? Mój dotychczasowy ma 126 tys, ale przy ok. 90 tys miał wymieniane
    uszczelniacze zaworów (brał dużo oleju) i od tej pory chodził idealnie, bez
    jakiejkolwiek konsumpcji oleju.
    Co radzicie? Warto?

  • 2. Data: 2011-11-11 16:02:52
    Temat: Re: auto ze sporym przebiegiem
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-11 15:54, Mikar pisze:
    > Co radzicie? Warto?

    Wszystko zalezy od ceny.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-11-11 16:04:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.11.2011 15:54, Mikar pisze:
    > Mam Hyundaia Accenta II, który miał przykre zdarzenie i chyba zakończy swój
    > żywot. Trafia mi się okazja kupna tanio podobnego tylko z przebiegiem ok. 180
    > tys. km.

    Wow, coz za niebotyczny przebieg. Dziwne tylko, ze w 90% sprzedawanych
    aut licznik pokazuje wlasnie tyle.

  • 4. Data: 2011-11-11 16:05:52
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > wymieniane
    > uszczelniacze zaworów (brał dużo oleju) i od tej pory chodził idealnie,

    II generacja, czyli 1999-2005. Na jakie przebiegi liczysz? Spokojnie NALEZY
    zakladac 20 tys w sezon, bo tyle mniej-wiecej ludzie jezdza. Jak ma ksiazke
    serwisowa i byl regularnie serwisowany to wzialbym go na serwis na
    sprawdzenie i kupil. Sam kupilem Honde 2004 ze 140 tys na liczniku i nie
    zaluje, a przebieg uwazam za normalny.

    Dysiek

  • 5. Data: 2011-11-11 16:14:41
    Od: " Mikar" <m...@W...gazeta.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > Wow, coz za niebotyczny przebieg. Dziwne tylko, ze w 90% sprzedawanych
    > aut licznik pokazuje wlasnie tyle.
    Kolego, jak nie masz nic mądrego do powiedzenia w temacie to nie zaśmiecaj wątku.

  • 6. Data: 2011-11-11 16:17:54
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Mikar" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymieniane
    > uszczelniacze zaworów (brał dużo oleju) i od tej pory chodził idealnie,

    http://forum.hyundaifanklub.pl/ są Accenty z przebiegiem rzędu 250k km i
    jeżdzą :) Poczytaj, popytaj i będziesz wiedział czego możesz się spodziewać.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2011-11-11 16:26:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mikar,

    Friday, November 11, 2011, 4:14:41 PM, you wrote:

    > Kolego, jak nie masz nic mądrego do powiedzenia w temacie

    Napisał ci bardzo mądrze i całkowicie w temacie.

    > to nie zaśmiecaj wątku.

    Bo?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-11-11 16:43:44
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

> [...]
    > Mam Hyundaia Accenta II, który miał przykre zdarzenie i chyba zakończy
    > swój żywot. Trafia mi się okazja kupna tanio podobnego tylko z

    z takim przebiegiem kupiłem prawie wszystkie samochody :) tyle że większość
    10-letnich, ostatnio jednak kupiłem takiego 3-latka. O przebieg się nie
    obawiam bo IMO jeśli te 180kkm realne to przejeździ do 500kkm bez remontu
    (nie mówię o drobnych naprawach typu zawieszenie). W tej chwili ma 220kkm,
    wymieniłem wachacz dolny (200zł z wymianą), rozrząd, hamulce, zderzak tylny
    i lampę bo dostał strzał. Zapytaj mnie za parę lat bo nie mam zamiaru go
    teraz sprzedawać, a za dwa lata nikt przecież nie kupi ode mnie 6-latka z
    przebiegiem 300kkm więc będę jeździł aż będzie miał 10 lat, tylko kto wtedy
    kupi 10-latka z przebiegiem >500kkm? pewnie sprzedam za grosze, ktoś
    staropolskim zwyczajem skręci do 180kkm, dorobi książkę serwisową i opcha
    dalej drożej, a kolejny właściciel będzie się cieszył autem przez następne
    kilka lat :)

    > Ale mam trochę obawy czy to duże ryzyko
    > kupować z takim przebiegiem.

    może ja jakiś inny jestem ale dla mnie to nie jest duży przebieg

> [...]
    > ok. 90 tys miał wymieniane uszczelniacze zaworów (brał dużo oleju) i od
    > tej pory chodził idealnie, bez jakiejkolwiek konsumpcji oleju.

    plułbym sobie w brodę jakby mi nowy samochód (90kkm to chyba jeszcze
    nowością śmierdzi?) wymagał takiej naprawy :)

    Łukasz

  • 9. Data: 2011-11-11 17:14:02
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    > uszczelniacze zaworów (brał dużo oleju) i od tej pory chodził idealnie, bez

    Moj trooper, benzyna (a wlasciwie lpg od 5 lat nie widzial benzyny) ma
    oryginalne 380tys.
    ruda go juz zzarla, ale motor i skrzynia sa wzorcowe (rocznik '91)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 10. Data: 2011-11-11 17:27:48
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości

    > Czy przy takim przebiegu można się
    >
    > plułbym sobie w brodę jakby mi nowy samochód (90kkm to chyba jeszcze
    > nowością śmierdzi?) wymagał takiej naprawy :)

    Ja się wolę cieszyć, że nie trzeba glowicy ruszać żeby je wymienić :)

    --
    pozdrawiam
    kml