  • 1. Data: 2017-04-26 21:42:04
    Temat: automaty do gier z kasyn. czy jest tam coś godnego uwagi?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    dzisiaj będąc na złomie zauważyłem maszynę do gier na monety z
    zamkniętego kasyna. prawie 100kg żelastwa. tak czy owak, wydłubałem dwie
    garście przełączników i zastanawiałem się nad wykorzystaniem
    elektroniki. dwie płytki drukowane, jedna która nie wyglądała na nic co
    widziałem wcześniej, druga w zasadzie też, ale miała opis cga ega yuv to
    vga no i wyjście vga d15. można by z tego złomu coś użytecznego zrobić?

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-04-27 11:51:54
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Wed, 26 Apr 2017 21:42:04 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > widziałem wcześniej, druga w zasadzie też, ale miała opis cga ega yuv to
    > vga no i wyjście vga d15. można by z tego złomu coś użytecznego zrobić?

    Najfajnieszy element takiego automatu to IMHO mechanizm wrzutowy/wyrzutowy
    monet.

    --
    Yakhub

  • 3. Data: 2017-04-27 12:28:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Yakhub pisze:

    > Najfajnieszy element takiego automatu to IMHO mechanizm wrzutowy/wyrzutowy
    > monet.

    Ten drugi nawet bardziej. Zdecydowanie bardziej.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2017-04-27 13:49:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 21:42:05 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > można by z tego złomu coś użytecznego zrobić?

    Modułem pobierającym i rozpoznającym banknoty/monety można by się pobawić.

  • 5. Data: 2017-04-27 13:58:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Modułem pobierającym i rozpoznającym banknoty/monety można by się pobawić.

    Być może został ten moduł wyjęty przed wyrzuceniem na złom.