  • 11. Data: 2007-01-28 13:33:43
    Temat: Re: awaria Futuro/Netia
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > W świetle rozpoczynającego wątek, chyba nie wystarcza.....albo się
    > mylę....

    a może tylko chwilowo nie wystarcza a budowa/dzierżawa łącza zapasowego
    kosztuje więcej niż "chwilowa" przerwa ?
    Tutaj działa tylko i wyłącznie ekonomia, oczywiście uwzględniająca
    potencjalne straty
    klientów.

    Marcin

  • 12. Data: 2007-01-28 14:25:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Michal W. wrote:

    > Niestety takie rzeczy to tylko w Erze :)

    niestety, zdaje sie ze PTC chwilowo nie ma czegos takiego w ofercie
    na uslugi transmisji danych.

    --

    nine inch snails.

  • 13. Data: 2007-01-28 15:02:36
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Akurat we wrocławiu padł tylko ATMAN i ProFuturo/Netia :-) Cała reszta
    > pracowała bez zakłóceń.

    wiesz, nie znam akurat wrocławia, rzucałem tylko możliwymi przypadkami.

    Marcin

  • 14. Data: 2007-01-28 15:44:52
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    Michal W. napisał(a):

    > Ech Panowie... Klient by chcial:
    >
    > - dostac usluge z ostatnia mila
    > - po ethernecie
    > - z potrojnym backup'em
    > - miec bezposredni kontakt do pracownikow technicznych
    > - miec bezposredni kontakt do handlowcow
    > - aby w BOA zawsze ktos kompetentny czekal na telefon od klienta
    > ... a wszystko to Placac 100zl/mbit
    >
    > Niestety takie rzeczy to tylko w Erze :)

    nie. ja klient posiadajacy skromne 20Mbit z GTS jak dam dupy przed swoim
    klientem z nie swojej winy (hint padaczka wczorajsza, padaczka tydzien
    wczesniej, padaczka miesiac temu, etc) to strace klienta ktory jutro
    podpisze umowe z jednym z 10 innych isp tylko na niego czekajacymi. a
    klientela to glownie taka co lubi miec niskie pingi w CeeSie i zeby nie
    cielo w TimSpiku.

    Ja natomiast jutro nie pojde do 10 innych isp po lacze. bo nie ma juz
    gdzie isc. z netia sie rozstalem, bo dwa miesiace czekalem az mi
    laskawie zechca zrobic z 12Mbit na 20 + wyjscie na swiat co najmniej
    gorsze o polowe niz gts. profuturo - sprawa w sadzie. tktelekom - szkoda
    gadac, musielismy zaplacic za wczesniejsze zerwanie umowy. tpsa nie
    lubie :), cdp mnie olalo trzy krotnie, atman zaspiewal za lastmile
    najpierw 18k, pozniej 8k.

    pozdro.

  • 15. Data: 2007-01-28 16:15:00
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    >zaplacic za wczesniejsze zerwanie umowy. tpsa nie lubie :), cdp mnie olalo
    >trzy krotnie, atman zaspiewal za lastmile najpierw 18k, pozniej 8k.

    eee, poobrażałeś sobie wszystkie sklepy to się dziwisz ;)

    a tak naprawdę, ostatnio atman za lastmile zażyczył sobie o ile pamiętam:
    "koszt miesięcznej dzierżawy sprzetu max. 5600 PLN"
    z czego chodziło o radio STM-1.

    Zależy jak to daleko jest, ale jeżeli w grę wchodzi 38GHz lub 23GHz to ta
    cena leci w dół.

    No i chcąc być poważnym dostawcą - może byś w BGP zainwestował ?
    Nie będziesz miał takich problemów.

    Marcin

  • 16. Data: 2007-01-28 16:49:07
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    Marcin Kuczera napisał(a):

> [...]
    > cena leci w dół.
    >

    > No i chcąc być poważnym dostawcą - może byś w BGP zainwestował ?

    takie kwiatki mam raz na tydzien:

    2. 217.153.206.194 8.3% 48 10.2 16.0 8.6 54.5
    8.3
    3. taro-wawa2-ge-0-1-0-52.net.ipart 44.7% 48 18.0 15.2 10.0
    37.7 5.5
    4. taro-krakow-so-3-0-0-0.net.ipart 2.1% 48 18.1 18.5 13.8
    28.3 2.8
    5. krakow-pos4-0.net.ipartners.pl 8.5% 47 18.8 19.2 14.0
    32.6 3.2
    krakow-pos1-0.net.ipartners.pl
    6. z-ipartners.onet.pl 14.9% 47 22.9 29.2 15.1
    179.3 33.1
    7. f1virt.onet.pl 6.4% 47 31.8 21.9 15.3
    39.6 6.1

    chyba juz pora wystosowac jakies pismo :|

  • 17. Data: 2007-01-28 16:53:16
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <epigdk$pb7$1@news2.ipartners.pl> K napisał(a):

> [...]
    > podpisze umowe z jednym z 10 innych isp tylko na niego czekajacymi. a
    > klientela to glownie taka co lubi miec niskie pingi w CeeSie i zeby nie

    BGP , jak chcesz mieć backup to trzeba sobie go kupić :-)

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 18. Data: 2007-01-28 21:06:31
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):
    [cut]
    > BGP , jak chcesz mieć backup to trzeba sobie go kupić :-)

    BGP, z którego dwa-trzy styki idą do mojego miasta tym samym
    światłowodem. Ktoś wyżej pisał na temat ekonomii.. a ja zapytam gdzie
    tu logika? :-)

  • 19. Data: 2007-01-28 21:18:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):
> [...]
    >
    > BGP, z którego dwa-trzy styki idą do mojego miasta tym samym
    > światłowodem. Ktoś wyżej pisał na temat ekonomii.. a ja zapytam gdzie tu

    A może warto sprawdzić, ile razy zerwano światłowód do Białegostoku, a
    ile razy padły styki "innych" operatorów ze światem.

    M.

  • 20. Data: 2007-01-28 22:06:43
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > A może warto sprawdzić, ile razy zerwano światłowód do Białegostoku, a
    > ile razy padły styki "innych" operatorów ze światem.

    Załóżmy, że mam lub też znam odpowiedni styk, który nie ma związku z tym
    nieszczęsnym światłowodem. W trakcie trwania umowy terminowej można
    niespodziewanie zostać przepiętym na tenże nieszczęsny światłowód, który
    pada od czasu do czasu. I tak dalej..
    Nie w każdych warunkach można zestawić styki z BGP do operatorów,
    którzy docierają do miasta różnymi trasami. Z różnych powodów.

    Pozdrawiam,