  • 1. Data: 2014-10-22 21:33:55
    Temat: awaria licznika R6 2003
    Od: kubica00 <myfal16@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam was,
    jestemm pierwszy raz...
    kilka dni temu wyciagnalem akumulator zeby sprawdzic u kumpla motocykl.
    Wlozylem go spowrotem i licznik zaczal swirowac.
    Po pierwsze stan licznika zmniejszyl sie gdzies o polowe i predkosc
    pokazuje o polowe mniejsza niz powinna, niewiem co mam z tym zrobic mam
    nadzieje ze pomozecie :)

  • 2. Data: 2014-10-22 22:10:00
    Temat: Re: awaria licznika R6 2003
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 22.10.2014 21:33, kubica00 pisze:
> [...]
    > Po pierwsze stan licznika zmniejszyl sie gdzies o polowe i predkosc
    > pokazuje o polowe mniejsza niz powinna, niewiem co mam z tym zrobic mam

    Włączasz zapłon i naciskasz jednoczenie Select+Reset na ok.3 sek.
    albo sam selelct bo różnie piszą.

    --
    Arni

  • 3. Data: 2014-10-23 16:59:44
    Od: kubica00 <myfal16@_NOSPAM_gmail.com>

    dzieki bardzo :)
    zauwazylem dopiero teraz ze pokazywalo w MPH a nie KMH
    dzieki wielkie :)