  • 1. Data: 2016-02-09 16:59:46
    Temat: bankowcy tłumaczą się z podwyżek
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    http://www.rp.pl/Banki/302099913-Bankowcy-tlumacza-p
    odwyzki.html

    Wbrew zapowiedziom rządu, podatek bankowy spowodował wzrost cen usług
    bankowych, więc rząd urządził kolejne widowisko, z którego nic nie wyniknie.

    No i wykrakałem:

    Wiceminister finansów Konrad Raczkowski powiedział z kolei, że
    są sygnały, że banki przenoszą kredyty do central za granicą i
    to będzie sprawdzane.

    - Otrzymujemy takie informacje od niektórych biur doradztwa, Na
    pewno skierujemy pismo do Komisji Nadzoru Finansowego o
    zbadanie tej sprawy - mówił wiceszef MF na wtorkowym
    posiedzeniu sejmowej komisji finansów. Jak zaznaczył będzie
    sprawdzane czy nie jest to próba nielegalnego uchylania się od
    opodatkowania.

    Dodał, że suma aktywów, jaka w tej chwili próbuje być
    wyprowadzana, jest znacząca. Nie wykluczył nowelizacji
    uchwalonej niedawno ustawy.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 2. Data: 2016-02-09 17:27:37
    Temat: Re: bankowcy tłumaczą się z podwyżek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >opodatkowania.
    >Dodał, że suma aktywów, jaka w tej chwili próbuje być

    Juz ? Cos mi sie nie chce wierzyc ...

    >Nie wykluczył nowelizacji uchwalonej niedawno ustawy.

    No, ciekawe jak to zrobia - zakazac wziac kredytu za granica nie moga.
    Jakis kolejny domiar, czy kara po kontroli ?

    J.

  • 3. Data: 2016-02-09 18:28:33
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 02/10/2016 01:27 AM, J.F. wrote:

    > Juz ? Cos mi sie nie chce wierzyc ...

    > No, ciekawe jak to zrobia - zakazac wziac kredytu za granica nie moga.
    > Jakis kolejny domiar, czy kara po kontroli ?

    Nie wiedzieć czemu, po paru miesiącach rządów PiS jakoś tak nachodzi na
    myśl popularne zdanie: "socjalizm to ustrój, w którym dzielnie walczy
    się z problemami, których nie ma w innych systemach"...

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 4. Data: 2016-02-09 19:50:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 18:28, Tomasz Chmielewski pisze:
    > Nie wiedzieć czemu, po paru miesiącach rządów PiS jakoś tak nachodzi na
    > myśl popularne zdanie: "socjalizm to ustrój, w którym dzielnie walczy
    > się z problemami, których nie ma w innych systemach"...

    Widzisz źdźbło socjalizmu w PISie a belki ;-) w socjalistycznej UE nie
    dostrzegasz? Wyborne :-)

  • 5. Data: 2016-02-09 21:27:02
    Od: Moonsky <j...@v...net>

    PIS zniesie belkowe? To majo 3/4 parlamentu zagwarantowane i mogo zmienic
    konstytucje

  • 6. Data: 2016-02-09 21:53:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 9 Feb 2016 19:50:56 +0100, z napisał(a):

    > Widzisz źdźbło socjalizmu w PISie a belki ;-) w socjalistycznej UE nie
    > dostrzegasz? Wyborne :-)

    Masz ciekawą definicję źdźbła.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2016-02-10 12:54:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Feb 2016 19:50:56 +0100, z napisał(a):

    > Widzisz źdźbło socjalizmu w PISie a belki ;-) w socjalistycznej UE nie
    > dostrzegasz? Wyborne :-)

    Trudno nazwać źdźbłem kopę siana.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 8. Data: 2016-02-10 19:59:11
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <56ba137c$0$644$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    >http://www.rp.pl/Banki/302099913-Bankowcy-tlumacza-
    podwyzki.html

    A ja przez wiele lat uchylałem się od płacenia podatku od psa.
    Celowo nie posiadałem psa. Nie wiem czy to legalne uchylanie
    się czy nie... Bo sprzedaż psa to już na mur-beton nielegalne.

    >Juz ? Cos mi sie nie chce wierzyc ...

    Dopiero teraz?

    >No, ciekawe jak to zrobia - zakazac wziac kredytu za granica nie moga.

    Za granicą udzielą kredytu w złotówkach?

    >Jakis kolejny domiar, czy kara po kontroli ?

    Np. kary dla klientów zarabiających w złotówkach którzy wezmą kredyt
    w innej walucie.
    Kary za gry hazardowe w sieci w firmach nie zarejestrowanych w
    Polsce są dla klientów firm.

    Arek