  • 1. Data: 2018-07-16 19:39:57
    Temat: baterie blow... nie kupować
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Taka historia: bateria 6F22 marki Blow, kupiona jakoś w grudniu zeszłego
    roku, leżała w szufladzie i czekała aż GP, które było w mierniku od
    nowości (3 lata jakoś) padnie całkiem. Odpakowuję z oryginalnej folijki,
    wkładam do miernika, zonk - miernik działa, ale pokazuje że słaba
    bateria. Znajduję jakiś inny noname co jeszcze się miernik na nim
    uruchamia, przekładam, mierzę tego Blowa - pokazuje 9V równo. No to z
    powrotem, może coś blaszki zaśniedziały, coś nie stykało, ale dalej
    mruga bateryjka na wyświetlaczu. Po minucie - miernik umiera. Wyciągam
    Blowa, wkładam znowu noname. Blow ma już 7V. Biorę z szuflady rezystor
    1k, obciążam bateryjkę, napięci leci do 3V. Kosz. Tfu, recykling.

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2018-07-16 20:39:46
    Temat: Re: baterie blow... nie kupować
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-16 o 19:39, Jakub Rakus pisze:
    > kupiona jakoś w grudniu zeszłego roku,
    A jaki miała pesel? :-)

    Robert

  • 3. Data: 2018-07-16 20:40:14
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.07.2018 o 19:39, Jakub Rakus pisze:
    > Taka historia: bateria 6F22 marki Blow,
    Ciesz się, że się nie wylała.
    Ja kupiłem kiedyś w Ikei baterie R6, takie żółte, pakowane po 10 szt.
    Założyłem do nadajnika modelarskiego i się to g**no wylało po niecałym
    miesiącu (używany był wtedy może ze 3 razy). Nadajnik przeżył, ale
    wszystkie blaszki i sprężynki styków były do wymiany.
    Jacek

  • 4. Data: 2018-07-16 20:46:08
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-07-16 o 19:39, Jakub Rakus pisze:
    > Tfu, recyk

    Czy mi się wydaje, czy też Blow to jest jakiś polski importer
    chińszczyzny, podpisywanej na zamówienie?

  • 5. Data: 2018-07-16 21:12:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-07-16 20:46, JaNus wrote:

    > Czy mi się wydaje, czy też Blow to jest jakiś polski importer
    > chińszczyzny, podpisywanej na zamówienie?

    Najtańsze "głosniki" na rynku (byłem w szoku) w cenach zbliżonych do
    tych ze skupu złomu.

    nazwa adekwatna ;-)

    Włodek

  • 6. Data: 2018-07-16 23:02:24
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 16.07.2018 o 20:40, Jacek pisze:
> [...]
    > miesiącu (używany był wtedy może ze 3 razy). Nadajnik przeżył, ale
    > wszystkie blaszki i sprężynki styków były do wymiany.
    Z własnego doświadczenia mogę polecić baterie Energizer. Używałem
    kilkudziesięciu (przynajmniej z 30-40 sztuk) z nich na przestrzeni
    ostatnich około 5 lat i nigdy żadna z nich mi się nie wylała. Po
    wykorzystaniu w urządzeniach mocno cyfrowych dogorowywały one w
    bezprzewodowej myszce służąc i tam jakiś czas liczony w kilkudziesięciu
    dniach.
    Mogę odradzić też baterie Panasonica i Duracella. Te pierwsze wylewają
    się dość szybko, już około rok po zakupie, z tych drugich kilka się
    wylało, ale niezbyt okazale w porównaniu do Panasoniców.
    Biedronkowe GP były na porównywalnym poziomie do Duracella.
    Resztę miałem co najwyżej w ilości kilku sztuk, więc mogły nie być zbyt
    reprezentatywną próbą.

  • 7. Data: 2018-07-17 02:08:42
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2018 20:46:08 UTC+2 użytkownik JaNus napisał:
    > Czy mi się wydaje, czy też Blow to jest jakiś polski importer
    > chińszczyzny, podpisywanej na zamówienie?
    Sądząc po nazwie, dobrze że nie importują ogniw litowo-jonowych.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 8. Data: 2018-07-17 19:25:41
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 02:08, k...@g...com pisze:
    > Sądząc po nazwie, dobrze że nie importują ogniw litowo-jonowych.

    z nazwy to jednak chyba dobry job robią ;)

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2018-07-17 20:49:09
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > z nazwy to jednak chyba dobry job robią ;)

    Job jewo mat' :)
    ...Ale nie będę zgadywać, czy wiedzieli o takiej ch*jowiźnie...

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.