  • 1. Data: 2019-11-17 15:36:16
    Temat: beton
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://youtu.be/2Spj8_ED0TA?t=387

    To jakis jednokierunkowy beton, czy pierwsze obciazenie go naruszylo ?

    P.S.
    https://youtu.be/JyA1lBJl_qM?t=317

    Mosiadz taki kruchy ?

    J.

  • 2. Data: 2019-11-17 23:31:40
    Temat: Re: beton
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > https://youtu.be/2Spj8_ED0TA?t=387
    >
    > To jakis jednokierunkowy beton, czy pierwsze obciazenie go naruszylo ?

    Obstawiam to drugie. Poza tym, na węższym boku były jakies wypustki i
    wydaje sie, że pekniecia propagują właśnie od nich, ale może zbieg
    okoliczności.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-11-19 10:34:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Nov 2019 15:36:16 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > https://youtu.be/JyA1lBJl_qM?t=317
    > Mosiadz taki kruchy ?

    Swoją drogą zadziwiająca jest popularność press kanałów. Co w tym
    ludzie widzą? Kiedyś widziałem prasowanie prawdziwego diamentu za
    kilka set tys $,... jakaś firma jubilerska ufundowała....

    --
    Marek

  • 4. Data: 2019-11-19 10:36:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > https://youtu.be/2Spj8_ED0TA?t=387
    > To jakis jednokierunkowy beton, czy pierwsze obciazenie go
    > naruszylo ?

    Teraz wiesz czemu się muruje na płask a nie na sztorc :)

    --
    Marek

  • 5. Data: 2019-11-19 19:10:16
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    Kanały są potrzebne. Można się przyjrzeć komentarzom ludków, jestem prawie pewien że
    to jest cenny materiał do różnych badań. Reakcje od "jebło to jebło, na chuj drążyć"
    do omal dysertacji ludzi naiwnie objaśniających co zaszło trollom powtarzającym
    "aciemu".

  • 6. Data: 2019-11-19 21:35:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-19 o 10:36, Marek pisze:

    > Teraz wiesz czemu się muruje na płask a nie na sztorc :)

    Baba na płask i deska na sztorc każdy ciężar wytrzyma. :)

  • 7. Data: 2019-11-20 00:43:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Swoją drogą zadziwiająca jest popularność press kanałów. Co w tym
    >ludzie widzą?

    No wiesz - malo kto ma prase i moze powiedziec ze widzial co sie
    dzieje przy duzym nacisku.
    A niektore to nawet widowiskowe :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-11-20 15:49:51
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-19 o 10:34, Marek pisze:

    > Swoją drogą zadziwiająca jest popularność press kanałów. Co w tym ludzie widzą?
    Kiedyś widziałem prasowanie prawdziwego diamentu za kilka set tys $,... jakaś firma
    jubilerska ufundowała....

    Nie wiem , ale ja zawsze lubiłem na to patrzeć. To znaczy odkąd pamiętam.
    Zgniatałem czym się dało w dzieciństwie. Największym moim osiągnięciem
    była prasa zrobiona z piłki do rugby, desek i kompresora do pompowania opon.
    Za ramę do prasy robiła "antyczna" szafa, bo była wstawiona na styk pod sufit, więc
    nie podnosiła się do góry
    podczas sprasowywania.