  • 1. Data: 2018-09-23 20:10:24
    Temat: bez zbieżności
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Czy to by było bardzo, mało, czy w ogóle nieszkodliwe, gyby tak pojeździć
    tydzień, dwa(pewnie max 300km) bez ustawionej zbieżności? Wstępnie na
    stacji diag sprawdzone, że odchył mały(niewielka rozbieżność)

  • 2. Data: 2018-09-23 20:50:06
    Temat: Re: bez zbieżności
    Od: t-1 <t...@t...pl>

  • 3. Data: 2018-09-23 21:14:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzeba obserwowac opony. Duze rozbieznosci w zbieznosci skutkuja nadmiernym zuzyciem
    opon. Jak za bardzo zbiezny od zewnatrz jak za bardzo rozbiezny od zewnatrz. Przy
    okazji opony moga piszczec na zakretach nawet przy malych predkosciach. Czy zbieznosc
    jest dobra latwo sprawdzic samemu. Trzeba farba namalowac paski w poprzek bieznika,
    jak wyschnie przejechac kawalek i sprawdzic jak sie starla farba.

  • 4. Data: 2018-09-23 22:08:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23 Sep 2018 18:10:24 GMT, pueblo napisał(a):
    > Czy to by było bardzo, mało, czy w ogóle nieszkodliwe, gyby tak pojeździć
    > tydzień, dwa(pewnie max 300km) bez ustawionej zbieżności? Wstępnie na
    > stacji diag sprawdzone, że odchył mały(niewielka rozbieżność)

    Bardzo malo szkodliwe.

    Przy zlej zbieznosci bedzie opony drzec z jednej strony, ale to
    przeciez nie przez 300km ..

    J.

  • 5. Data: 2018-09-24 09:25:05
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

> [...]
    > farba namalowac paski w poprzek bieznika, jak
    > wyschnie przejechac kawalek i sprawdzic jak sie starla farba.

    Można przejechać przez kałużę i obserwować zostawiony ślad. Prawidłowo
    powinno być II . Jak będzie ^ , to zbieżny, a jak v , to rozbieżny ;)

  • 6. Data: 2018-09-24 10:39:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-23 o 22:08, J.F. pisze:

    > Bardzo malo szkodliwe.
    >
    > Przy zlej zbieznosci bedzie opony drzec z jednej strony, ale to
    > przeciez nie przez 300km ..

    Kwestia prędkości i nawierzchni.
    Oraz szerokości opon i ciężaru pojazdu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-09-24 14:40:33
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 23-09-2018 o 20:10, pueblo pisze:
    > Czy to by było bardzo, mało, czy w ogóle nieszkodliwe, gyby tak pojeździć
    > tydzień, dwa(pewnie max 300km) bez ustawionej zbieżności? Wstępnie na
    > stacji diag sprawdzone, że odchył mały(niewielka rozbieżność)

    Jeśli nie czujesz różnicy w prowadzeniu i na mokrym nie ma sensacji z
    utrzymanie prostego kierunku jazdy i poślizgami w zakrętach, to przez
    300 km nic się nie stanie.

    yabba

  • 8. Data: 2018-09-24 15:33:26
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-09-24 14:40, yabba wrote:

    > Jeśli nie czujesz różnicy w prowadzeniu i na mokrym nie ma sensacji z
    > utrzymanie prostego kierunku jazdy i poślizgami w zakrętach, to przez
    > 300 km nic się nie stanie.

    I tak sie chwali, ze pueblo zwraca na zbieznosc uwage. Stawiam ze takich
    co latami jezdza bez zajechania na kontrole zbieznosci, wlacznie z
    naprawami elementow zawieszenia w miedzyczasie, bedzie bardzo wielu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2018-09-24 17:34:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Musieli by latami jak ja na przeglady nie jezdzic. Na przegladzie sprawdzana jest
    zbieznosc.

  • 10. Data: 2018-09-24 21:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Musieli by latami jak ja na przeglady nie jezdzic. Na przegladzie
    >sprawdzana jest zbieznosc.

    Ktorym ?

    Wydaje mi sie, ze wsrod wymogow nie ma, i zbieznosci wprost diagnosta
    nie bada.
    Ale te nowoczesne mierniki hamulcow cos tam pokazuja ...

    J.