  • 1. Data: 2006-10-14 11:10:01
    Temat: bezczelnosc pracownika tkt
    Od: "aaa" <a...@W...pl>

    troche ntg, ale moze komus da do myslenia.
    nasz klient ma pecha - czujemy sie winni, bo sami doradzilismy mu
    skorzystanie z tdi. zanim sie zaczelo, klient czekal ponad 2 miesiace na
    podpisanie umowy (miedz tk ma w budynku, cale podlaczenie polegalo na
    podpieciu modemu). w ciagu miesiaca ich modem (crypto?) zawiesil sie 2 razy
    (koniecznosc dojazdu i odlaczenia na chwile od pradu), wiec grzecznie
    zglosilem awarie (pracownikowi, ktory przedstawia sie jako biuro numerow,
    ale jest rowniez technikiem i specjalista od wszystkiego). Dowiedzialem sie
    w zamian, ze to calkowicie normalne i powinienem o tym wiedziec, ze modemy
    adsl co jakis czas sie zawieszaja, a wogole to po co dzwonie - zamiast
    zawracac im glowe powinienem co sobote rano byc u klienta i resetowac mu
    modem cytuje "dla wspolnego dobra". Kiedy powiedzialem, ze klient mial w tym
    samym miejscu bdi i dzialalo, uslyszalem " to po co zmienial", "nikt ich nie
    zmusza do korzystania z naszych uslug jak im sie nie podoba"; i dalej jak
    szef sie w koncu zdenerwuje to wypowie ta umowe - odpowiedz pana bozydara
    "pan mnie nie straszy bo ja sie pana nie boje" itd itp. Dziekuje
    pracownikowi tkt za wytkniecie mi mojej niekompetencji, chociaz adsl netii i
    tepsy (obecne) nie wieszaja sie (albo tak sporadycznie, ze nie rzutuje to w
    zaden sposob na caloksztalt) to widocznie jeszcze malo wiem. Trzeba bedzie
    odnalesc w starych gratach nasz home-made przekaznik-resetowaczke dsl...
    ps. czytalem opinie ze to porzadna firma, ale jesli symetrykami zajmuja sie
    ci sami ludzie co tdi to wspolczuje posiadaczom - bardzo utrudniony kontakt
    (a juz w soboty to nikt wazny nie pracuje), olewanie klienta, razaca
    niekompetencja pracownikow (juz mi sie nie chce rozpisywac o tych technikach
    ktorzy przyjezdzali), braki sprzetowe (nieoficjalne info, ze dluzszy czas
    mieli awarie koncentratora i stad wstrzymane instalacje).

  • 2. Data: 2006-10-14 12:42:55
    Temat: Re: bezczelnosc pracownika tkt
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    aaa napisał(a):
    > troche ntg, ale moze komus da do myslenia.

    Myślę, iż powinieneś wysłać to do przełożonego tegoż pracownika zamiast karmić tym
    polip.

    --
    ,,,
    (o o)

  • 3. Data: 2006-10-14 18:17:40
    Od: <i...@d...com.pl>

> [...]
    > dzwonie - zamiast zawracac im glowe powinienem co sobote rano byc u
    > klienta i resetowac mu modem cytuje "dla wspolnego dobra".

    a co jest podpiete do tego modemu hub czy switch ?

    pozdrawiam
    www.dostepdointernetu.com.pl

  • 4. Data: 2006-10-15 12:44:02
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    aaa napisał(a):
    > troche ntg, ale moze komus da do myslenia.

    [ciach]
    Potwierdzam.
    W jednej lokalizacji mam TDI drugi rok.
    Przez pierwszy wisiał tam dostarczony przez TKT modem Dlink, który się
    cholernie często wieszał na amen.
    Po wielu zgłoszeniach awarii wymienili modem na równie renomowanej marki
    - Planet. Po prostu ROTFL. Ten modem z kolei trzeba resetować jeszcze
    częściej bo po paru dniach pracy spada transfer, gubi większość pakietów
    tak, że nie da się wysłać kilku megowego maila.
    Na szczęście umowa na czas określony 1 roku, kończy się w maju.
    Wiedziałem, że na 2 letnią lojalkę w TKT nie można sobie pozwolić bo o
    ile handlowców jakby rozgarniętych mają to obsługa techniczna jest taka,
    jak przedpiśca to przedstawił.
    Wszystko co państwowe trzeba zaorać bo nigdy nie zacznie normalnie
    funkcjonować.
    --
    Olek

  • 5. Data: 2006-10-15 18:52:29
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sat, 14 Oct 2006 14:42:55 +0200 I had a dream that Piotr Suchowski
    >Myślę, iż powinieneś wysłać to do przełożonego tegoż pracownika zamiast karmić tym
    polip.

    Przełożony tego pracownika ma dużo ważniejsze rzeczy na głowie (hint:
    polityka), niż zawracanie sobie głowy takimi pierdołami ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 6. Data: 2006-10-16 08:04:45
    Od: Józef Brodziński <s...@g...pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > On Sat, 14 Oct 2006 14:42:55 +0200 I had a dream that Piotr Suchowski
    >
    > Przełożony tego pracownika ma dużo ważniejsze rzeczy na głowie (hint:
    > polityka), niż zawracanie sobie głowy takimi pierdołami ;)

    Jak nic z tym nie zrobi, to w niedługim czasie nie bedzie miał dla kogo
    tej polityki planować :)

  • 7. Data: 2006-10-16 13:01:20
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Mon, 16 Oct 2006 10:04:45 +0200 I had a dream that Józef Brodziński
    <s...@g...pl> wrote:
    >Jak nic z tym nie zrobi, to w niedługim czasie nie bedzie miał dla kogo
    >tej polityki planować :)

    No i? Przedsiębiorstwa państwowe nie służą do zarabiania pieniędzy,
    tylko do tworzenia etatów dla szwagrów, ma to w programie partia
    "Pieniądze i Stołki".

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 8. Data: 2006-10-18 10:24:43
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Olek <o...@p...onet.pl>!

    > Przez pierwszy wisiał tam dostarczony przez TKT modem Dlink, który się
    > cholernie często wieszał na amen.
    > Po wielu zgłoszeniach awarii wymienili modem na równie renomowanej marki
    > - Planet.

    Planetki akurat sa dobre, moze trafiles na zly modem... A co do DLinka,
    zgadzam sie, badziew.

    --
    Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
    GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730