  • 1. Data: 2019-11-09 19:42:01
    Temat: bezpieczeństwo pieszych na drodze
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    hasło: ruch drogowy Indie
    https://www.youtube.com/watch?v=XaqN0rpo01Y

    Wnioski?

  • 2. Data: 2019-11-09 19:48:28
    Temat: Re: bezpieczeństwo pieszych na drodze
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2019 o 19:42, t-1 pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=XaqN0rpo01Y
    >
    > Wnioski?

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_t
    raffic-related_death_rate#/media/File:Road_traffic_a
    ccidents_world_map_-_Death_-_WHO2013.svg

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2019-11-11 16:24:26
    Temat: Auto wjeżdża w pieszą na pasach
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z 2013 roku:
    www.fakt.pl/wydarzenia/polska/auto-wjezdza-w-pieszeg
    o-na-pasach-film/3ckbfk8
    Podali link do filmu:
    {player}1363088721341.flv{/player}
    - ale jak go odtworzyć?

  • 4. Data: 2019-11-11 16:42:16
    Temat: Re: Auto wjeżdża w pieszą na pasach
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    ąćęłńóśźż w

    > Z 2013 roku:
> [...]

    W celu (cwelu cytujący inaczej)? chcesz, to zapytaj sądu odpowiedniego, jak
    sie skończyło...

    Widać wszystko na załączonych w artykule zdjęciach.
    Np. to, że nie było omijania, wbrew temu co pismaki chciały wcisnąć,.
    pisząc, że:
    "choć policyjny radiowóz zatrzymał się"

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2019-11-12 21:27:45
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 09.11.2019 o 19:42, t-1 pisze:
    > hasło: ruch drogowy Indie
    > https://www.youtube.com/watch?v=XaqN0rpo01Y
    >
    > Wnioski?
    Tam jest inna mentalność i oni inaczej podchodzą do ruchu drogowego.
    Mimo iż byłem w Indiach 2x to sam bym się bał przejść na piechotę w
    takim miejscu, choć tu jeszcze nie było tak źle.
    Ogólnie to oni są przyzwyczajeni do takiego ruchu i inaczej reagują,
    wiedzą kiedy można wejść "pomiędzy jadące pojazdy" a kiedy nie należy
    tego robić, taki dodatkowy instynkt.
    Chodziłem sam po dużym mieście, ale serce mi do gardła skakało jak
    motorem po chodniku leciał na mnie z 50km/h a po chwili znikał.
    Dla nas to nie jest dobre, gdybyśmy tak zaczęli jeździć jak oni to raz
    że firmy ubezpieczeniowe by zbankrutowały a dwa to populacja by się
    zmniejszyła o połowę... I to nie w wyniku wypadku/stłuczki/kolizji tylko
    w ramach późniejszej dyskusji z cyklu kto zawinił.

    --
    --- xyz