  • 1. Data: 2018-04-19 12:51:11
    Temat: bezpłatne połączenia do USA oraz Kanady - wszystkie telefony
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Cześć

    Dzielę się z wami pewną informacją.

    Jest oprogramowanie na smartfony o nazwie 2ndLine.
    Możliwości jakie daje to oprogramowanie, to bezpłatny, prawdziwy numer
    telefonu USA. Można sobie wybrać z jakiego stanu (strefy numeracyjnej).

    Dzwonisz i wysyłasz wiadomości tekstowe GRATIS, ale tylko do USA i
    Kanady. Na wszystkie numery. Stacjonarne i komórkowe.

    Jeśli chcesz dzwonić lub wysyłać wiadomości tekstowe z otrzymanego
    numeru telefonu, do numerów telefonów innych krajów niż w/w, to trzeba
    płacić około 0,10 centów USD za minutę.

    Strona główna:
    https://www.2ndline.co/

    Dzwoniłem i rozmawiałem. Nawet nie trzeba podawać swoich danych takich
    jak imię i nazwisko. Jedyne co jest potrzebne do rejestracji to, adres
    email.

  • 2. Data: 2018-04-19 17:57:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-04-19 o 12:51, Alzem ??????????? pisze:
> [...]
    >

    > Dzwoniłem i rozmawiałem. Nawet nie trzeba podawać swoich danych takich
    > jak imię i nazwisko. Jedyne co jest potrzebne do rejestracji to, adres

    Oo, to dobrze! Czyli starają się nadążać za stacjonarnymi Orange. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2018-04-19 19:35:07
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Alzem ??????????? w news:5ad874a0$0$625$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > imię i nazwisko. Jedyne co jest potrzebne do rejestracji to, adres email.

    zakladam apke, dostaje nr amerykanski i z tej apki z jakiegos tam panelu
    typu "telefon" wybieram nr komorki prawdziwie amerykanskiej i za free
    rozmawiam?
    i "po czym" to idzie? internetem ---> musze miec wlaczona siec? bo jakos
    nie widzi mi sie mozliwosc z gsm....
    i to wszystko za darmo??

  • 4. Data: 2018-04-19 19:39:12
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:5ad8d363$0$612$65785112@news.neostrada.pl
    [..........]
    > i "po czym" to idzie? internetem ---> musze miec wlaczona siec? bo jakos
    > nie widzi mi sie mozliwosc z gsm....

    jasne:

    2ndLine uses your Data or WiFi connection to provide your phone with an
    additional line. Just download the app, pick a phone number, and immediately
    access unlimited calling and texting from an additional line on your phone.

    no tak, ale... w sumie, to z ludzmi z usa/kanada jest skype i inne
    wynalazki.....

  • 5. Data: 2018-04-19 20:28:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-19 o 19:35, 1634Racine pisze:

> [...]
    > i "po czym" to idzie? internetem ---> musze miec wlaczona siec?  bo
    > jakos nie widzi mi sie mozliwosc z gsm....

    Jeśli podanie numeru telefonu aby przychodziły reklamy uznasz
    za "za darmo" to faktycznie będzie za darmo. :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-04-19 20:33:52
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    RadoslawF w news:pban53$vl$1@node2.news.atman.pl
    > Jeśli podanie numeru telefonu aby przychodziły reklamy uznasz
    > za "za darmo" to faktycznie będzie za darmo. :-)
    > Pozdrawiam

    tak wlasnie "uznaje" :)

  • 7. Data: 2018-04-19 20:36:00
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

> [...]
    > rozmawiam?
    > i "po czym" to idzie? internetem ---> musze miec wlaczona siec? bo jakos

    pogadalem z usa i wniosek taki, ze skype ma jednak zdecydowanie lepsza
    slyszalnosc, tzn na max sluchawka w tel, a 2nline nie urywa.

  • 8. Data: 2018-04-19 21:03:18
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Jakość transmisji uzależniona jest od łącza internetowego

  • 9. Data: 2018-04-19 21:07:59
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Zawsze można zadzwonić np. do hotelu w USA i spróbować zarezerwować
    pokoje dla grupy 40 osób i wynegocjować zniżkę w opłacie. Krótko mówiąc
    gadasz, gadasz przez pół godziny, a potem się rozłączasz. :-)

    To są lekcje angielskiego z nativem, za które nie płacisz :)
    a jak wybierzesz numer Kanady, gdzie jest francuski, to możesz poćwiczyć
    sobie ten język :)
    i to bez wychodzenia z domu :)

  • 10. Data: 2018-04-19 21:24:54
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Alzem ??????????? w news:5ad8e7f6$0$602$65785112@news.neostrada.pl
    > Jakość transmisji uzależniona jest od łącza internetowego

    a to nie jest czasami oczywiste? :) porownywalem skype i 2nline na tym samym
    laczu.