  • 11. Data: 2018-01-12 10:32:51
    Temat: Re: bezprzewodowa kamera usb
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-12, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    > Przy okazji... czego używasz do VoIPa w smartfonie?

    W tej chwili Linphone i Skype, ale nadal szukam :)

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2018-01-12 14:43:53
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 12 Jan 2018 09:32:51 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > W tej chwili Linphone i Skype, ale nadal szukam :)

    Trochę niefortunnie założyłem, że pisząc VoIP masz na myśli klienta SIP, a
    skype nim nie jest. Ale widzę, że Liphone już tak. Jak się sprawuje?
    Polecasz?
    Szukam jakiegoś dobrego klienta SIP.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 13. Data: 2018-01-13 03:34:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-12, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    > Trochę niefortunnie założyłem, że pisząc VoIP masz na myśli klienta SIP, a
    > skype nim nie jest. Ale widzę, że Liphone już tak. Jak się sprawuje?
    > Polecasz?
    > Szukam jakiegoś dobrego klienta SIP.

    Szukam od przynajmniej pół roku alterntywy dla Skype. Niestety, jako
    punkt odniesienia mam Skype sprzed przejęcia i zniszczenia tego kiedyś
    świetnego komunikatora przez walec mikrosoftu i nic jak dotąd się nie
    równa.

    Problem jest taki, że to musi być wieloplatformowe, bo ja jestem
    linuksiarz a moje kółko socjalne już niekoniecznie.

    Linphone jest tak sobie działającą alternatywa ale kuriozum polega na
    tym, że o ile działa mi tam SIP od innych operatorów (np. localphone i
    callcentric), to nie mogę uzyskać połączeń na samym SIPie oferowanym
    przez Linphona. W tej chwili stosuję go jako połączenie SIP na bramkę
    do telefonu (u operatora) i nie mam tu za dużych zastrzeżeń.

    Wideo-połączenia teoretycznie powinny dziaać, ale jak wspomniałem nie
    jestem w stanie dojść do ładu z konfiguracją natywnych sipowych kont.
    Podejrzewam, że bruździ moja dość skomplikwana struktura sieci lokalnej
    i musiałbym kombinować z serwerami stunt i podobnymi rzeczami.

    --
    Marcin