  • 1. Data: 2019-09-14 12:53:16
    Temat: Re: "białe" postojówki W5W
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Czy ktoś spotkał żarówki W5W o barwie jak najbardziej zbliżonej do
    > żarówek W5W Philips WhiteVision? A może są jakieś opakowania zbiorcze
    > 10/20 sztuk?
    > Philips, jak to Philips: świeci ładnie, ale krótko i drogo...

    wsadź chinola bez homologacji i zapomnij o temacie.

  • 2. Data: 2019-09-14 12:53:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > wsadź chinola bez homologacji i zapomnij o temacie.
    ...zapomniałem dopisać - ledowego.

  • 3. Data: 2019-09-14 12:56:06
    Temat: "białe" postojówki W5W
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

  • 4. Data: 2019-09-14 13:08:42
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    ..

    > ...zapomniałem dopisać - ledowego.

    Ale mi o barwę światła chodzi... LED w kloszu robionym do żarnika wygląda
    paskudnie, wsiowo i odpustowo.

    W5W wytrzymują mi do 2 miesięcy, ale łatwo się je wymienia, więc wystarczy,
    że zaopatrzę się w ich większą ilość. Tyle, że większa ilość Philipsowskich
    pakowanych w fikuśne blistry, to jedna, lub dwie stówy. Dlatego pytam o
    tańszy zamiennik, który świeci taką samą barwą.

  • 5. Data: 2019-09-14 13:45:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-09-14 o 13:08, zhbick pisze:

    > Ale mi o barwę światła chodzi... LED w kloszu robionym do żarnika
    > wygląda paskudnie, wsiowo i odpustowo.

    I zza kierownicy Ci to przeszkadza i kłuje w oczy?

  • 6. Data: 2019-09-14 14:31:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale mi o barwę światła chodzi... LED w kloszu robionym do żarnika
    > wygląda paskudnie, wsiowo i odpustowo.

    Ale wiesz o tym, że są różne barwy ledowych żarówek? Białe masz od lekko
    fioletowego odcienia, przez biały jak papier, po ciepły z odcieniem
    żółtego. Dla każdego coś miłego

    > W5W wytrzymują mi do 2 miesięcy, ale łatwo się je wymienia, więc

    Dlatego w poprzednim aucie w którym mi padały jak głupie latałem z ledami.

    > wystarczy, że zaopatrzę się w ich większą ilość. Tyle, że większa ilość
    > Philipsowskich pakowanych w fikuśne blistry, to jedna, lub dwie stówy.
    > Dlatego pytam o tańszy zamiennik, który świeci taką samą barwą.

    Daj spokój - to ma świecić by ciebie widzieli jak ci zdechnie światło
    mijania albo jak parkujesz w dziwnym miejscu....

  • 7. Data: 2019-09-14 14:37:31
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]

    > Philipsowskich pakowanych w fikuśne blistry, to jedna, lub dwie stówy.
    > Dlatego pytam o tańszy zamiennik, który świeci taką samą barwą.

    A czym podyktrowana była zmiana z poprzedniej żarówki,
    która wytrzymywała prawdopodobnie kilkadziesiąt lat?

  • 8. Data: 2019-09-14 14:53:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 14 Sep 2019 13:08:42 +0200, zhbick

    > W5W wytrzymują mi do 2 miesięcy

    Taniej będzie zrobić "fader" -- tj. nie będą żarówki padać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2019-09-14 20:09:29
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A czym podyktrowana była zmiana z poprzedniej żarówki,
    > która wytrzymywała prawdopodobnie kilkadziesiąt lat?

    Estetyką i gustem.

  • 10. Data: 2019-09-14 20:10:53
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    > Taniej będzie zrobić "fader" -- tj. nie będą żarówki padać.

    Zwykłe nie padają. Padają Philipsy, ale ładnie świecą.