  • 1. Data: 2015-04-26 22:36:00
    Temat: blokowanie reklam tv
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy to urządzenie ma szansę wygranej z reklamowym szitem?

    http://www.telefairy.com
    http://www.fernsehfee.de

    --
    Piter

    masz prawo wyłączyć JavaScript

  • 2. Data: 2015-04-26 23:13:43
    Temat: Re: blokowanie reklam tv
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to urządzenie ma szansę wygranej z reklamowym szitem?
    >

    > http://www.telefairy.com
    > http://www.fernsehfee.de

    Odwieczny problem "policjanci i złodzieje".
    Czy ma szansę... zależnie jak jest stwierdzane, że to reklama.
    U nas teoretycznie wystarczyło by wykrywać logo programu, które jest na czas
    reklamy wygaszane. Tyle, że nie zawsze moment wygaszenia/powrotu pokrywa się
    z początkiem/końcem reklamy. A jak ktoś już to zrobi, to nadawcy wymyślą,
    jak to ominąć.
    A i bez tego, przekaz jest psuty przez nadawców, zauważyliście w niektórych
    stacjach, że czasem na programie coś nagle dziwnie zadźwięczy? To nadawca
    przemyca komunikat, tu już już, on ma ją pocałować, a tu nagle z głośnika
    PINGGG, czy inny syf, głośniejszy, niż przekaz. I dowiadujemy się, że za
    chwilę jakiś grzaniec z pizdami (taniec z gwiazdami), czy inne "jak oni
    bekają" ("jak oni śpiewają"), albo jakieś inne "ugotuj z nami". To teraz
    trzeba będzie też filtrować.

    --
    Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002 845383900
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 3. Data: 2015-04-27 19:28:04
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-26 o 23:13, ACMM-033 pisze:

> [...]
    > (taniec z gwiazdami), czy inne "jak oni bekają" ("jak oni śpiewają"),
    > albo jakieś inne "ugotuj z nami". To teraz trzeba będzie też filtrować.

    Najprostsza sprawa to nie oglądać, a jak już idzie fajny film to
    nagrwać, wtedy można reklamy przewinąć albo przeskoczyć dając +10minut
    :), a jak się ma trochę czasu to obrobić film i powycinać reklamy.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 4. Data: 2015-04-28 18:08:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

> [...]
    > czas reklamy wygaszane. Tyle, że nie zawsze moment wygaszenia/powrotu
    > pokrywa się z początkiem/końcem reklamy. A jak ktoś już to zrobi, to

    Hehe, nawet nie pomyślałem, że to może być tak proste.

    > A i bez tego, przekaz jest psuty przez nadawców, zauważyliście w
    > niektórych stacjach, że czasem na programie coś nagle dziwnie
    > zadźwięczy?

    Nie, to po mocnej herbacie :-)

> [...]
    > (taniec z gwiazdami), czy inne "jak oni bekają" ("jak oni śpiewają"),
    > albo jakieś inne "ugotuj z nami". To teraz trzeba będzie też filtrować.

    ---
    Dokładnie to chciałem napisać :-)

    a jak już idzie fajny film
    ---
    Dobranocka ? W tych filmach dla dorosłych nie ma niczego więcej niż w
    dobranocce dla dzieci. Inny odbiorca tylko. Sama w sobie dobranocka jest ok,
    ale z reklamami ... puścilibyście swoim dzieciom dobranockę z reklamami ? To
    czemu sami takie oglądacie ? Chyba lepiej samo piwo wypić. Tak w ogóle tu
    nie chodzi o reklamy. Informacja o pożądanym produkcie jest jak najbardziej
    ok, ale jak oglądasz te pierdoły tylko dlatego, że przerywają emisję czegoś
    wartościowszego i Ci się nie chce tego wyłączyć i łykasz każde g...o to się
    zreflektuj, jesteś w swoim domu a nie w sklepie, możesz po prostu wyłączyć
    to pudło i nic się od tego nie zawali.

    nagrwać, wtedy można reklamy przewinąć albo przeskoczyć dając +10minut
    :), a jak się ma trochę czasu to obrobić film i powycinać reklamy.
    ---
    Żeby oglądnąć ? To bez sensu. Chyba żeby sprzedać taką usługę wielu chętnym
    czy po prostu się tym dzielić.

  • 5. Data: 2015-04-28 18:16:29
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czas reklamy wygaszane. Tyle, że nie zawsze moment wygaszenia/powrotu
    > pokrywa się z początkiem/końcem reklamy. A jak ktoś już to zrobi, to

    Na Discovery czy innych tego typu kanałach nadają logo nawet w trakcie
    trwania
    bloku reklamowego. Ma to też plus, bo jak ktoś nie pamięta numeru kanału to
    skacząc
    widzi że to jest to. Póki nie blokują działania pilota na czas reklam to
    zawsze można zmienić kanał lub wcisnąć MUTE.

    Pozdr. TC

  • 6. Data: 2015-04-28 20:21:24
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie> napisał w wiadomości
    > Na Discovery czy innych tego typu kanałach nadają logo nawet w trakcie
    > trwania
    > bloku reklamowego. Ma to też plus, bo jak ktoś nie pamięta numeru kanału
    > to skacząc

    Ano, jak programuję kanały w TV na części analogowej z kabla i cuś-leci, a
    nie widać co, to szlag trafia, bo trzeba potem wracać do ominiętej pozycji i
    znów stwierdzać, co tu siedzi, o ile znów się nie trafi na reklamę, wtedy
    znów czekasz... Takie reklamy z logo, mają więc zaletę, ze trafiłeś na swój
    ulubiony kanał, na którym zaraz dadzą program, który oglądasz, albo i nie
    dadzą, ale chociaż wiadomo, gdzie się jest.
    Niektóre stacje idą dalej i to im się chwali, że jest na ekranie dyskretna
    informacja, za ile reklama się skończy, wiem więc, czy zdążę się odlać (bo
    mi się właśnie zachciało na przykład), itp.

    > widzi że to jest to. Póki nie blokują działania pilota na czas reklam to
    > zawsze można zmienić kanał lub wcisnąć MUTE.

    Póki nie blokują...? Hmm... stara technika rulez, mogą sobie blokować, a ja
    i tak wyłączę/przełączę :))
    Ostatecznie, wyciągnę wtyczkę z gniazdka, chyba nie ma rygla, który to na
    czas reklam zatrzaskuje? A jak zatrzaśnie, to nawet, gdyby bezpieczniki
    blokowali, to wezmę dobre, zaizolowane boczne i kabel zasilający,
    zwyczajnie, dziabnę. :P :)) A jak zgram sobie grabberem, to VDub i wycinam
    reklamy co do klateczki :P I sobie pliczek zapisuję, na wieczność.
    BTW. Czy przypadkiem nie jest tak, że reklamy Playa robi ta firma, co jakiś
    czas temu robiła Plusa z Mumio? Bo są równie durne, jeśli nie bardziej...

  • 7. Data: 2015-04-28 20:38:17
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 18:08, re pisze:

    > Użytkownik "janusz_k"

    > Hehe, nawet nie pomyślałem, że to może być tak proste.
    Bo i nie jest, np dają blok reklam,potem zapowiedzi i znowu blok.
    W tych zapowiedziach programów loga nie wyłączają najczęściej wiec i tak
    śmietnik przejdzie.

> [...]
    >
    > a jak już idzie fajny film
    > ---
    > Dobranocka ? W tych filmach dla dorosłych nie ma niczego więcej niż w
    Zauważ kolego że pozycja film to nie tylko rozrywka ale np dokument.

    > nagrwać, wtedy można reklamy przewinąć albo przeskoczyć dając +10minut
    > :), a jak się ma trochę czasu to obrobić film i powycinać reklamy.
    > ---
    > Żeby oglądnąć ? To bez sensu.
    Pozwól że sam będę oceniał tego sens.

    Chyba żeby sprzedać taką usługę wielu
    > chętnym czy po prostu się tym dzielić.
    Zapominasz o prawach autorskich, filmów nagranych nie wolno ci sprzedawać.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 8. Data: 2015-04-28 20:51:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ACMM-033"

[...]
    A jak Ci się pomiędzy zachce to czekasz na reklamę ? Przegięcie. Film to
    film. Można nagrać w całości i za tydzień oglądnąć albo użyć funkcji
    time-shift.

> [...]
    > zawsze można zmienić kanał lub wcisnąć MUTE.

    Póki nie blokują...? Hmm... stara technika rulez, mogą sobie blokować, a ja
    Jak pójdziesz pomiędzy to w kiblu zaatakują.

    BTW. Czy przypadkiem nie jest tak, że reklamy Playa robi ta firma, co jakiś
    czas temu robiła Plusa z Mumio? Bo są równie durne, jeśli nie bardziej...
    ---
    Ja wiem ... coś jak monty

  • 9. Data: 2015-04-28 21:19:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

> [...]
    Bo i nie jest, np dają blok reklam,potem zapowiedzi i znowu blok.
    W tych zapowiedziach programów loga nie wyłączają najczęściej wiec i tak
    To autoreklama. Jednak zupełnie coś innego niż reklama. Kto inny płaci.

> [...]
    > Dobranocka ? W tych filmach dla dorosłych nie ma niczego więcej niż w
    Zauważ kolego że pozycja film to nie tylko rozrywka ale np dokument.
    Jakby ktoś określił go "fajny"

    > nagrwać, wtedy można reklamy przewinąć albo przeskoczyć dając +10minut
    > :), a jak się ma trochę czasu to obrobić film i powycinać reklamy.
> [...]
    To Ci tak właśnie wyjdzie jak poniżej.

    Chyba żeby sprzedać taką usługę wielu
    > chętnym czy po prostu się tym dzielić.
    Zapominasz o prawach autorskich, filmów nagranych nie wolno ci sprzedawać.
    ---
    Ty pisałeś o nagrywaniu filmów a nie ja. Ja pisałem o usłudze eliminowania
    reklam z emisji a myślałem o dodatkowym sygnale towarzyszącym emisji. Lat
    temu .... jak karty tunerów telewizyjnych były popularne.

  • 10. Data: 2015-04-29 01:18:52
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > A jak Ci się pomiędzy zachce to czekasz na reklamę ? Przegięcie. Film to
    > film. Można nagrać w całości i za tydzień oglądnąć albo użyć funkcji

    Toteż jej używam, ja tylko tak głupio wyglądam :)

> [...]
    > i tak wyłączę/przełączę :))
    > ---
    > Jak pójdziesz pomiędzy to w kiblu zaatakują.

    To nasram im na łeb.

> [...]
    > jakiś
    > czas temu robiła Plusa z Mumio? Bo są równie durne, jeśli nie bardziej...

    Ten niby-piesek Monte, o posturze młodego geja, z jogurcikami pewnej
    szwabskiej firmy? Czy podobny w nazwie jednego wyrazu L.C.M.Pythona?
    Jeszcze durniejsze, p. Łagodziński z p. Basią, robią z siebie tak totalnych
    kretynów, że...
    Bo LCMP to chociaż daje jakieś przesłanie. A tu im kto większy kretyn i
    pajac, tym niby-zabawniejszy, lecz przesłania zero. Sory, ale konia trzepać,
    to wolałbym pod dobrą cycatkę z jakiegoś dobrego pornusa, z dużą myszką
    alias muszelką alias - zwyczajnie - pizdą i krągłym księżycem alias styją, a
    nie pod takie reklamy.
    A z pajaców, to wolę oglądać Pierrota, ten też przynamniej niesie jakiś
    istotny przekaz, niekoniecznie zabawny, może wreszcie ułoży mu się z
    Colombiną. No, może być Pinokio, też o czymś mówi. Oglądał ktoś, w latach
    80. ruski serial "Przygody Elektronika"?, kilka lat temu widziałem w którejś
    z ruskiej telewizji coś pomiędzy widowiskiem a programem publicystycznym,
    gdzie spotkali się aktorzy z tego filmu, z pp J. i W. Torsujewami na czele,
    opowiadali, jak się potoczyły ich losy po filmie, mówili też, że taki jeden
    mały dość charakterystyczny chłopaczek z ciemnymi włosami nie tak długo,
    kilka lat może po nakręceniu filmu, zginął w wypadku samochodowym.
    Nadmieniam o tym filmie, bo mimo głębokiej komuny, też niósł pewien przekaz
    moralny, zadziwiająco i dziś aktualny, a przy okazji, pewnymi elementami
    łączący się z tematyką naszej grupy. Ale o tym innym razem, lecę z psem, bo
    mi się zesra na dywan... może się nie rozpuści na deszczu? :)