    From: silverpit <silver-pit@_NOSPAM_hotmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: bractwo MOTOCYKLOWE
    Date: Fri, 12 Dec 2014 10:47:34 +0000 (UTC)

    Witam serdecznie! Mówi się, że jazda motocyklem to coś wspaniałego. W
    pełni się z tym zgadzam. Dużo mówi się także o bractwie motocyklowym. Czy
    kiedykolwiek się z tym spotkaliście? Ja niestety nigdy tego nie
    doświadczyłem. Opiszę pokrótce swój przypadek. Dwa lata temu postanowiłem
    kupić motocykl, a że za bardzo nie wiedziałem na co zwrócić uwagę przy
    kupnie poprosiłem o pomoc znajomego kolegi który był motocyklistą i ponoć
    bardzo dobrym mechanikiem (Brzeźno k. Konina). Pojechaliśmy obejrzeć
    motocykl oddalony od mojego miejsca zamieszkania o jakieś 50km. Wróciłem
    zadowolony świeżo nabytym motocyklem do domu. W ramach wdzięczności za
    pomoc w wyborze motocykla wręczyłem "załącznik" 0,7 oraz 50 zł. Niedługo
    potem odwiedziłem go ponownie w celu regulacji zaworów. Motocykl
    odstawiłem z pełnym bakiem. Po rzekomym wyregulowaniu zaworów zadowolony
    odjechałem motocyklem od "mechanika." Po 2 kilometrach zapaliła się
    rezerwa. Pojechałem do innego mechanika sprawdzić czy regulacja została
    zrobiona. Okazało się, że nic nie było ruszane. Straciłem więc 150zł. za
    "regulację" oraz bak paliwa. Gdzie tu jest braterstwo? Widzę tu tylko
    zwykłe frajerstwo i cwaniactwo. Przestałem także jeździć z kolegą na zloty
    bo zauważyliśmy, że tam też można spotkać tego coraz więcej. Każdy jedzie
    po to aby pochwalić się tym jaki to on ma motocykl, albo świeżo kupionymi
    akcesoriami. Te podzielone, lansujące się grupki po kilka osób
    przyprawiają mnie o mdłości. Teraz już wiem, że lepiej zebrać jednego,
    dwóch kumpli i zamiast na zlot jechać choć raz na jakiś czas na jakąś
    dłuższą wycieczkę. Czy kiedykolwiek doświadczyliście podobnego przypadku i
    czy odnosicie podobne wrażenie?