  • 1. Data: 2017-07-02 02:32:23
    Temat: bry :)
    Od: Tusiek <w...@g...com>

    Tak to ja. Znowu.
    Szukam kontaktu ze starymi preclami :) po 14 latach milczenia... Odezwijcie sie pls

    Tusiek

  • 2. Data: 2017-07-03 22:25:47
    Temat: Re: bry :)
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 02:32:24 UTC+2 użytkownik Tusiek napisał:
    > Tak to ja. Znowu.
    > Szukam kontaktu ze starymi preclami :) po 14 latach milczenia... Odezwijcie sie pls

    zadzwon do zbiga, on jest skrzynką kontaktową

    b.

  • 3. Data: 2017-07-03 22:47:05
    Od: Tusiek <w...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 lipca 2017 22:25:49 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > zadzwon do zbiga, on jest skrzynką kontaktową
    >

    > b.

    to jeszcze by trzeba by miec nr tel.... a ja wszystkie pogubilem

  • 4. Data: 2017-07-11 16:15:05
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-02 o 02:32, Tusiek pisze:
    > Tak to ja. Znowu.
    > Szukam kontaktu ze starymi preclami :) po 14 latach milczenia... Odezwijcie sie pls
    >
    > Tusiek

    Sie ma ! Zajrzałem pierwszy raz od 8 lat i proszę...
    No to odzywam się. Jakby co to trochę kontaktów mam - wal na priv
    (w...@w...com.pl)

    --
    Pozdr
    Wieca

    DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli

  • 5. Data: 2017-09-16 10:40:08
    Od: Zapek <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 02:32:24 UTC+2 użytkownik Tusiek napisał:
    > Tak to ja. Znowu.
    > Szukam kontaktu ze starymi preclami :) po 14 latach milczenia... Odezwijcie sie pls

    Hm. Młodych precli to już chyba nie ma ? ;)

    --
    Zapek
    GG 300

  • 6. Data: 2017-09-16 12:57:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 16 września 2017 10:40:10 UTC+2 użytkownik Zapek napisał:

    > Hm. Młodych precli to już chyba nie ma ? ;)

    trzeba sprawdzic kto był najbardziej gówniarzem za starych czasów - głosuje ze dziwak
    na swoim skutersonie, ale kto wie :)

    b.

REKLAMA

Wzory dokumentów