  • 1. Data: 2007-08-29 16:13:57
    Temat: bydgoszcz tpsa wycięta
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <l...@k...torun.pl>

    Problem od godziny 2 w nocy 29.08.2007...
    Według informacji z TP sporo centralek uwaliło się w Bydgoszczy przez co
    sporo DSL-i (także w moim przypadku) wycięto od świata.

    Ktoś wie coś bardziej szczegółowo? Przewidywany czas naprawy?

    Do teraz czyli 18:13 moje DSL-e w Bydgoszczy milczą.

  • 2. Data: 2007-08-29 16:36:07
    Temat: Re: bydgoszcz tpsa wycięta
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Łukasz Pierzchalski napisał(a):
> [...]
    >
    > Ktoś wie coś bardziej szczegółowo? Przewidywany czas naprawy?
    >
    > Do teraz czyli 18:13 moje DSL-e w Bydgoszczy milczą.
    .tpsa.pl>

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2007-08-29 16:56:42
    Od: sqniC <s...@n...irc.pl>

    Jaroslaw Berezowski pisze:
    .tpsa.pl>

    LOL :)

    p.
    seba

  • 4. Data: 2007-08-29 17:15:26
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <l...@k...torun.pl>

    Użytkownik "sqniC" <s...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Jaroslaw Berezowski pisze:
    .tpsa.pl>

    > LOL :)
    >
    > p.
    > seba

    No cóż... konstruktywna odpowiedź no i przede wszystkim na temat.

  • 5. Data: 2007-08-29 18:23:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl> writes:

    .tpsa.pl>

    _Ta_ awaria będzie dopiero w przyszłym tygodniu.

    Za to ta:
    .tpsa.pl>
    będzie dzisiaj.

    8-)