  • 1. Data: 2014-04-19 08:35:11
    Temat: było?
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=9n1dptH5LSY#t=125
    teraz właściciele bmw Z NOŻAMI WYSKAKUJĄ.

  • 2. Data: 2014-04-19 09:36:45
    Temat: Re: było?
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-04-19 08:35, megrimsES pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=9n1dptH5LSY#t=125
    > teraz właściciele bmw Z NOŻAMI WYSKAKUJĄ.

    groźby karalne, centralnie podjebać i sie nie przejmować

  • 3. Data: 2014-04-19 10:03:27
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-19 08:35, megrimsES pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=9n1dptH5LSY#t=125
    > teraz właściciele bmw Z NOŻAMI WYSKAKUJĄ.

    W tym przypadku ten debil, który to filmował powinien dostać wpierdal za
    nieznajomość Prawa o Ruchu Drogowym oraz za chamskie zachowanie.

  • 4. Data: 2014-04-19 10:58:55
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 10:03:27 +0200, uzytkownik napisał(a):

    > W tym przypadku ten debil, który to filmował powinien dostać wpierdal za
    > nieznajomość Prawa o Ruchu Drogowym oraz za chamskie zachowanie.

    Obaj powinni ;>

  • 5. Data: 2014-04-19 11:19:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mlodz,

    Saturday, April 19, 2014, 10:58:55 AM, you wrote:

    > Obaj powinni ;>

    BMW wyjeżdżało spod znaku STOP. Jakie masz zastrzeżenia?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-04-19 11:54:26
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 11:19:20 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > BMW wyjeżdżało spod znaku STOP. Jakie masz zastrzeżenia?

    Eee? Napisz lepiej, że bmw (małymi!) wyjeżdżało ze stacji benzynowej,
    wtedy przyznam ci rację ;>>

  • 7. Data: 2014-04-19 12:15:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mlodz,

    Ślepy? https://www.youtube.com/watch?v=9n1dptH5LSY#t=70

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-04-19 12:56:58
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > wpierdal za >> nieznajomość Prawa o Ruchu Drogowym oraz za chamskie
    > zachowanie.
    >
    > BMW wyjeżdżało spod znaku STOP. Jakie masz zastrzeżenia?

    A co ma stop do rzeczy? Przeciez i tak wlaczal sie do ruchu...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2014-04-19 13:15:55
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 12:15:52 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ślepy? https://www.youtube.com/watch?v=9n1dptH5LSY#t=70

    Ktoś na pewno. Włącz adnotacje i zobacz w lewym górnym rogu. ;>

  • 10. Data: 2014-04-19 13:30:24
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-04-19 08:35, megrimsES pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=9n1dptH5LSY#t=125
    > teraz właściciele bmw Z NOŻAMI WYSKAKUJĄ.

    Jeden burak a drugi jeszcze większy :)
    Jedni chamsko nie wpuszczają, drudzy chamsko się wpieprzają bo ci
    pierwsi chamsko nie wpuszczają, kółko się zamyka :)
    Oj dużo jeszcze wody w Wiśle musi upłynąć, chociaż wczoraj na wyjeździe
    z Fosa w Dolinę Służewiecką wszyscy ładnie wpuszczali na zmianę sznurek
    włączających się, chociaż w tym miejscu to niestety plaga cwaniaków
    omijających korek (ja akurat codziennie wyjeżdżam z tej ulicy bo tam
    pracuję).
    No ale wczoraj był Wielki Piątek to może dlatego taki nagły przypływ
    uprzejmości :)
    Długo już jeżdżę po DC i stwierdziłem że szkoda nerwów i zdrowia na
    buraków, 1-2 minuty mnie nie zbawią.
    --
    spider