    From: wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: capcha optymalna
    Date: Fri, 13 Jul 2018 22:14:43 +0200

    ponieważ zostałem zjebany jak bura suka, że nowa stosowana obecznie
    przez wszystkie portale dla liderow jest optymalna,

    chciałem zapytać, na ile łatwo ją oszukać?

    (dla tych co dużo wnioskują optymalnie, proszę ukierunkowac sie na
    problem przesyłania które obrazki są prawidłowe, między serwerem a
    przeglądarką)

    (dla tych co się zasadzą - czy ta captcha używa jakichś mechanizmów
    dostępnych tyko w nowych przeglądarkach - tzw. sprzętowych)

    pozdr.
    P.S. jebać system!