  • 1. Data: 2019-06-26 21:03:12
    Temat: ceny telefonów, skąd ten rozjazd?
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    Zauważyliście, ze ostatnio strasznie rozjechały się ceny telefonów,
    trochę to dziwne, bo przecież konkurencja polega na tym, ze nie może być
    az takich różnic a tu:

    Xiaomi mi9 SE 64GB:
    Amazon.de : 310EUR (1360 zł - wg kursu sprzedaży mbank)
    Morele: 1375
    bestcena 1236
    neonet 1499
    mediaexpert 1499

    LG G7 Thinq
    AMazon.de 333EUR (1462 zł)
    Morele brak
    X-kom 2298
    bestcena 1611
    neonet 2499
    mediaexpert 2399

    Samsung A50
    Amazon.de 295EUR (1295 zł)
    Morele 1438
    X-kom 1599
    bestcena 1234
    neonet 1599
    mediaexpert 1598

    ktoś coś rozumie?

    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2019-06-26 21:59:59
    Temat: Re: ceny telefonów, skąd ten rozjazd?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-26 o 21:03, the_foe pisze:
    > Zauważyliście, ze ostatnio strasznie rozjechały się ceny telefonów,
    > trochę to dziwne, bo przecież konkurencja polega na tym, ze nie może być
    > az takich różnic a tu:
    >
    > Xiaomi mi9 SE 64GB:
    > Amazon.de : 310EUR (1360 zł - wg kursu sprzedaży mbank)
> [...]
    Wojna z Hujawiejem i Chinami, znaczy ceny zaczynają zwyżkować, bo były
    niższe jeszcze miesiąc temu i pewnie nie zaktualizowali co poniektórzy a
    tam gdzie schodzą telefony to nowe dostawy mają wyższą cenę. Zatem
    trzeba zapierdalać kupić bo będzie drożej.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2019-06-26 22:01:52
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 26.06.2019 21:03, the_foe wrote:
    > Zauważyliście, ze ostatnio strasznie rozjechały się ceny telefonów,
    > trochę to dziwne, bo przecież konkurencja polega na tym, ze nie może być
    > az takich różnic a tu:

    > ktoś coś rozumie?
    Bo Bestcena to "kombinowanie".
    Urządzenia z "europejskiej dystrybucji", itp.Z gwarancją, z nowością
    bywa... różnie.
    Jest sporo wzmianek na ten temat w sieci.
    Ja omijam ten i inne tego typu sklepy.

  • 4. Data: 2019-06-26 23:38:01
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    the_foe wrote:
    > Zauważyliście

    A znasz to: "kazdy CHUJ na swoj stroj"

    Chciales kapitalizmu HIEN - to masz i
    pod miotle, bo na koczkodany poluja!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

  • 5. Data: 2019-06-27 10:24:31
    Od: p...@g...com

    https://www.ebay.de/itm/Xiaomi-Mi-9-SE-4G-Smartphone
    -6GB-RAM-64GB-ROM-Global-Version-Handy-LTE-Schwarz-/
    183859455360

    https://www.ebay.de/itm/SAMSUNG-Galaxy-A50-128-GB-Bl
    ue-Dual-SIM-/254164391966#couponcode=ebay-voucher201
    82

    oba w okolicach 270EUR na polskie strony nawet nie patrze bo szkoda czasu, to jest
    bieda a nie promocja :-)

  • 6. Data: 2019-06-27 13:38:38
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 27.06.2019 o 10:24, p...@g...com pisze:
> [...]
    82

    > oba w okolicach 270EUR na polskie strony nawet nie patrze bo szkoda czasu, to jest

    To może zajrzyj bo ceny są praktycznie takie same :-)

  • 7. Data: 2019-06-27 14:32:10
    Od: p...@g...com

    --To może zajrzyj bo ceny są praktycznie takie same :-)

    Xiaomi mi9 SE 64GB:
    Amazon.de : 310EUR (1360 zł - wg kursu sprzedaży mbank)
    Morele: 1375
    bestcena 1236 (1277)
    neonet 1499
    mediaexpert 1499

    jakos srednio EUR 269,99 ~ 1185 pln a u chinczyka ponizej 250 EUR bywal

  • 8. Data: 2019-06-28 09:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik p...@g...com ...

    > --To może zajrzyj bo ceny są praktycznie takie same :-)
    >
    > Xiaomi mi9 SE 64GB:
    > Amazon.de : 310€ (1360 zł - wg kursu sprzedaży mbank)
    > Morele: 1375
    > bestcena 1236 (1277)
    > neonet 1499
    > mediaexpert 1499
    >
    > jakos srednio EUR 269,99 ~ 1185 pln a u chinczyka ponizej 250 € bywal

    Ale u chinczyka masz gola cene a tu jeszcze podatki...
    Czyli ze chinczyk ma drozej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 9. Data: 2019-06-28 11:10:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-28, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > Ale u chinczyka masz gola cene a tu jeszcze podatki...
    > Czyli ze chinczyk ma drozej?

    Nie licząc podatków? Jak najbardziej bezpośrednio od Chińczyka może być
    drożej. Dochodzi transport i fakt, że to cena detaliczna.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2019-06-28 11:55:43
    Od: p...@g...com

    no bez jaj, ja wiem ze gwarancja itp ale przy telefonach do 1000 pln imho nie ma co
    sie napinac :-)

    https://www.pepper.pl/promocje/xiaomi-mi9-se-6128gb-
    global-black-168842

    1.078zł