  • 1. Data: 2014-10-26 22:05:08
    Temat: "chicken strips" na oponach
    Od: gumis0510 <gumis0510@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam! Mam mam niewielki problem z moja opona. Jest calkiem nowa i dotarta
    ale tylko w srodkowej czesci. Na bokach jest gladka jak pupa niemowlecia-
    w hamburgerowni nazywaja to " chicken strips". Macie jakieś sposoby na
    zlikwidowanie tego? Dowiedzialem sie ze trzeba schodzic coraz nizej i
    nizej w zakretach az zostanie niewielki pasek niewytartej gumy. Nie
    brakuje mi odwagi to czegos takiego ale opony w tym miejscu sa tak sliskie
    ze tyl okropnie ucieka na zakretach. Jesli ktos wie jak pozbyc sie tego
    jakimis domowymi metodami to prosze o odpowiedz :)

  • 2. Data: 2014-10-26 23:19:12
    Temat: Re: "chicken strips" na oponach
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 26-10-2014 o 22:05, gumis0510 pisze:
> [...]
    > sliskie ze tyl okropnie ucieka na zakretach. Jesli ktos wie jak pozbyc
    > sie tego jakimis domowymi metodami to prosze o odpowiedz :)

    papier ścierny!

    --
    Pozdro
    tadzik

  • 3. Data: 2014-10-27 10:42:51
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu niedziela, 26 października 2014 22:05:09 UTC+1 użytkownik gumis0510 napisał:
    > Na bokach jest gladka jak pupa niemowlecia-
    > w hamburgerowni nazywaja to " chicken strips". Macie jakieś sposoby na
    > zlikwidowanie tego?

    Jeździć po zakrętach, problem jest w głowie i braku umiejętności, a "śliskość" to
    efekt zamkniętego gazu w złożeniu.

    KJ

  • 4. Data: 2014-10-27 19:05:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-10-27, KillJohn <p...@b...pl> wrote:

    > Jeździć po zakrętach, problem jest w głowie i braku umiejętności, a "śliskość" to
    efekt zamkniętego gazu w złożeniu.

    To jest niebezpieczne!

    --
    Artur