  • 1. Data: 2019-01-05 15:05:42
    Temat: chinskie nonejmy MB pod LGA2011
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Czy ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie z chińskimi genericami MB, a w
    szczególności pod Xeony E5/LGA2011? Jest takich plyt od groma i kosztują
    ułamek markowych.

    Np.
    https://www.aliexpress.com/item/X79-E5-Desktop-Compu
    ter-Mainboard-2011Pin-4-Channels-RECC-Gaming-Motherb
    oard-CPU-Platform-Support-Octa-Core/32961705472.html

    Z własnych doświadczen z chińszczyzną typu SBC wiem, że nie musi to być
    koniecznie szajs, ale wolałbym usłyszeć opinię kogoś kto się czymś takim
    bawił.

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2019-01-05 16:34:44
    Temat: Re: chinskie nonejmy MB pod LGA2011
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 05 Jan 2019 14:05:42 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Z własnych doświadczen z chińszczyzną typu SBC wiem, że nie musi to być
    > koniecznie szajs, ale wolałbym usłyszeć opinię kogoś kto się czymś takim
    > bawił.

    Tym się akurat nie bawiłem ale 60 $ za coś co ma zaledwie SATA2, nie ma
    USB3 i działa na DDR3 to chyba przesada.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-01-05 23:31:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-05, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Tym się akurat nie bawiłem ale 60 $ za coś co ma zaledwie SATA2, nie ma
    > USB3 i działa na DDR3 to chyba przesada.

    Mi do szczęścia to chyba tylko SATA3 byłaby potrzebna, ale może inaczej,
    jaka zblizona cenowo alternatywa z LGA2011 obsługująca E5?

    --
    Marcin