  • 1. Data: 2015-04-26 02:28:13
    Temat: chinskie prefixy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ave!

    Jest gdzieś może lista wszystkich chińskich prefixów?

    Chcę sobie w domu cała tę zarazę wyciąć, bo ciągle mam od nich próby
    włamań - i w sumie z żadnego innego kraju.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2015-04-26 17:39:00
    Temat: Re: chinskie prefixy?
    Od: Dariusz Jakubowski <c...@g...com>

    On 2015-04-26 00:28:13 +0000, Andrzej Lawa said:

    > Ave!
    >
    > Jest gdzie? mo?e lista wszystkich chinskich prefixów?
    >
    > Chce sobie w domu ca?a te zaraze wyci?ae, bo ci?gle mam od nich próby
    > w?aman - i w sumie z ?adnego innego kraju.

    https://www.countryipblocks.net/country_selection.ph

    Dobrym pomysłem w takiej sytuacji jest też przenieść sobie SSH na jakiś
    wysoki port

  • 3. Data: 2015-04-26 20:42:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.04.2015 o 17:39, Dariusz Jakubowski pisze:

    > https://www.countryipblocks.net/country_selection.ph
    >
    > Dobrym pomysłem w takiej sytuacji jest też przenieść sobie SSH na jakiś
    > wysoki port

    Chcę zablokować już na routerze, żeby flooding mi nie obciążał urządzenia.

    Poza tym z pewnych przyczyn nie mam takiej możliwości.